دکتر علی فیروزآبادی
متخصص: اعصاب و روان (روانپزشکی)
دکتر علی فیروزآبادی
آشنایی: متخصص: اعصاب و روان (روانپزشکی)
خدمات:
دکتر علی فیروزابادی روانپزشک، دانشیار دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سال 1344 در شیراز به دنیا امد. دوران پزشکی عمومی و دستیاری خود را در شیراز گذرانده و در سال 1373 فارغ التحصیل شد. پس از انجام خدمات قانونی در دانشگاه علوم پزشکی سمنان از سال 1378 تاکنون در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به خدمت اشتغال دارد. اصول روانکاوی را در محضر اساتید روانکاوی احمد هوشنگ اردوبادی و عبدالرحمن رکنی فرا گرفت و نزد آنها به تحلیل فردی پرداخت. در سال‌های اخیر توجه وی بیشتر به درمان اختلالات تجزیه ای و مرتبط با اسیب معطوف بوده و علاوه بر آن به آموزش اصول روان‌درمانی پویا به دستیاران روانپزشکی و روانشناسان بالینی در فضای آموزشی دانشگاهی و کارگاههایی که برگزار می نماید پرداخته است.وی صاحب بیش از 50 مقاله در حوزه روانپزشکی و تالیف و ترجمه های چندی در زمینه تاریخ روانکاوی، هیپنوتیزم ‌و روان‌درمانی پویا است. عناوین برخی از آنها به شرح زیر هستند: روانکاوی در گذر زمانانسان از هم گسسته، درمان مبتنی بر مدل آسیبروانکاوی چیستهیپنوتیزم به زبان سادهروانکاوان و درمانگران سنتی‌تعبیر رویا و کاربرد آن در روان‌درمانیعلم، شبه علم: نگرشی انتقادی به طب مکمل و جایگزین موسیقی و افسردگی (برنده جایزه بهترین ترجمه در جشن فرهنگ فارس) روانپزشکان و درمانگران سنتیمغز و دنیای درون افراد زیر 14 سال در مطب ویزیت نمی شوند.
نشانی: فارس، شیراز، خیابان زند، روبه‌رو هتل پارس، ساختمان نگین، طبقه دوم
شماره تماس پاسخ‌گویی: 07132302458
شبکه‌های اجتماعی:
فرستادن به دوستان
این نقشه، آدرس دکتر علی فیروزآبادی متخصص اعصاب و روان (روانپزشکی) در شهر شیراز است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس دکتر علی فیروزآبادی
ساعت کاری دکتر علی فیروزآبادی
« هفته پیش
هفته پس »
دریافت نوبت دیدار
دیدگاه شما
ارسال کامنت
لطفا پیش از دیدار با شماره تلفن نوشته‌شده، هماهنگی کنید.
شما در این نمایه، دسترسی به آدرس مطب، شماره تلفن مطب، آدرس کانال تلگرام، پروفایل اینستاگرام، رزومه و بیوگرافی پزشک، نوبت‌گیری اینترنتی، برنامه حضور پزشک و دیگر راه‌های تماس با دکتر علی فیروزآبادی را خواهید داشت.
در راستای اطلاع از کارنامه، هزینه ویزیت، ساعت کاری، نوبت گرفتن از دکتر علی فیروزآبادی با تلفن‌های گفته‌شده، زنگ بزنید.
مطب‌ها و مرکزهای شاخص
دکتر رویا طاهری کاردرمانی و گفتاردرمانی بهار زندگی
مطب‌ها و مرکزهای پیشنهاد شده
دکتر باقر توسلیان دکتر ولی الله کریمی دکتر علی مددی دکتر ایرج قنبری میاندوآب دکتر پریسا دینی دکتر سیدمحمدرضا حسینی
دکتر علی فیروزآبادی در اینترنت
دکتر علی فیروزآبادی در دکترفارسی دکتر علی فیروزآبادی در دکتر ماهر دکتر علی فیروزآبادی در سرچ دکتر
موتور جست‌وجوی پجشگی همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger