کاردرمانی و گفتاردرمانی بهار زندگی
کاردرمانی و گفتاردرمانی بهار زندگی
تگ لاین:
زمینه‌های کاری: توانبخشی و یا کاردرمانی و گفتاردرمانی کودکان با انواع مشکلات جسمی(فلج مغزی، تاخیر رشد حرکتی، بیماری های متابولیک و ...)، بیماران ارتوپدیک، بیماری های نورولوژیک(سکته مغزی، ضایعه نخاعی و ....)، کودکان با مشکلات ذهنی (بیش فعالی، اختلال یاگیری، مشکلات رفتاری، اتیسم و ... )، اختلالات روانشناختی(افسردگی، اضطراب، اسکیزوفرنی و ...)، درمان لکنت، مشکلات تولید گفتار، اختلالات صوت، کم شنوایی، اختلالات بلع، آفازی، اختلالات گفتاری بعد از سکته مغزی
مدیر مرکز: فاطمه کاظمی کارشناس ارشد کاردرمانی و دکترای تخصصی علوم اعصاب
آدرس: فارس، شیراز، خیابان ملاصدرا، کوچه 4، ساختمان پارسه، طبقه 5، واحد 19
شماره تلفن پذیرش: 07136473813
شماره تلفن پذیرش: 09385526651
شماره تلفن پذیرش: 09179107426
پیوندها: اینستاگرام،
اشتراک‌گذاری نمایه
این نقشه، نشانی کاردرمانی و گفتاردرمانی بهار زندگی متخصص  در شهر شیراز است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی کاردرمانی و گفتاردرمانی بهار زندگی
ساعت کاری کاردرمانی و گفتاردرمانی بهار زندگی
« هفته پیشین
هفته پسین »
گرفتن نوبت دیدار
تجربه شما
ثبت پیام
در راستای مطلع شدن از ساعت کاری، بیوگرافی، نوبت گرفتن از، هزینه ویزیت کاردرمانی و گفتاردرمانی بهار زندگی با شماره‌های نوشته‌شده، زنگ بزنید.
خواهش می‌شود پیش از مراجعه با تلفن گفته‌شده، تماس بگیرید.
در این صفحه، دسترسی به شماره تلفن مطب، رزومه و بیوگرافی دکتر، روزهای کاری دکتر، تلگرام، نوبت دهی اینترنتی، آدرس مطب، پروفایل اینستاگرام و دیگر کانال‌های ارتباط با کاردرمانی و گفتاردرمانی بهار زندگی را خواهید داشت.
کاردرمانی و گفتاردرمانی بهار زندگی در اینترنت
کاردرمانی و گفتاردرمانی بهار زندگی در دکتر ماهر کاردرمانی و گفتاردرمانی بهار زندگی در دکترفارسی کاردرمانی و گفتاردرمانی بهار زندگی در سرچ دکتر
موتور جست‌وجوی پجشگی همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger