کاردرمانی و گفتاردرمانی باران
کاردرمانی و گفتاردرمانی باران
آشنایی کوتاه:
زمینه‌های کاری: کاردرمانی جسمی حرکتی، کاردرمانی شناختی، کاردرمانی اختلالات پردازش و یکپارچگی حسی، کاردرمانی ارتوپدی دست، نوروفیدبک، بیوفیدبک عضلانی، مجهز به نرم افزار شناختی Captain'sLog، مجهز به اتاق حسی، مجهز به نرم افزار تست IVA2 برای ارزیابی توجه، نرم افزار تست CANTAB برای ارزیابی عملکردهای شناختی مختلف
مسئول کلینیک: دکتر محمد هدایت جو ⚫️ کارشناس ارشد کاردرمانی ⚫️ دکترای تخصصی علوم اعصاب شناختی گفتاردرمانگر: ⚫️ خانم زهرا سادات کریمی ⚫️ برای پذیرش و تشکیل پرونده قبل از مراجعه حضوری حتما تماس بگیرند.
آدرس: قم، خیابان کیوانفر، بین کوچه یک و سه، جنب بانک ملی، کلینیک کاردرمانی باران
شماره تلفن پذیرش: 02536618367
پیوندها:
هم‌رسانی با دوستان
این نقشه، نشانی کاردرمانی و گفتاردرمانی باران متخصص  در شهر قم است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی کاردرمانی و گفتاردرمانی باران
ساعت کاری کاردرمانی و گفتاردرمانی باران
« هفته پیشین
هفته پسین »
درخواست نوبت دیدار
نوشتن دیدگاه شما
ارسال پیام
خواهش می‌شود قبل از مراجعه با تلفن گفته‌شده، زنگ بزنید.
در این پروفایل، توانایی آشنایی با رزومه و بیوگرافی دکتر، اینستاگرام، آدرس مطب، آدرس کانال تلگرام، شماره مطب، نوبت‌گیری اینترنتی، روزهای کاری دکتر و دیگر راه‌های ارتباط با کاردرمانی و گفتاردرمانی باران را دارید.
به منظور با خبر شدن از نوبت گرفتن از، بیوگرافی، ساعت کاری، هزینه ویزیت کاردرمانی و گفتاردرمانی باران با شماره‌های نوشته‌شده، تماس بگیرید.
کاردرمانی و گفتاردرمانی باران در اینترنت
کاردرمانی و گفتاردرمانی باران در کلیک دکتر کاردرمانی و گفتاردرمانی باران در دکترفارسی کاردرمانی و گفتاردرمانی باران در دکتر بیگ
موتور جست‌وجوی پجشگی همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger