دکتر مهران همتی
خدمات دندانپزشکی بر پایه مهندسی پزشکی با استفاده از تکنیک دیجیتال و لیزر
دکتر مهران همتی
آشنایی: خدمات دندانپزشکی بر پایه مهندسی پزشکی با استفاده از تکنیک دیجیتال و لیزر
خدمات: فک، صورت، ایمپلنت، ایمپلنت تخصصی فک های نازک و تحلیل رفته، بازسازی لبخند، درمان های دندانپزشکی با لیزر، لامینیت سرامیکی و کامپوزیتی در یک جلسه، پرینت سه بعدی بدون نیاز به قالب گیری، خدمات درمانی فک و دهان با تجهیزات پیشرفته، خدمات ترمیمی فک و دهان با تجهیزات پیشرفته، خدمات زیبایی فک و دهان با تجهیزات پیشرفته
⚫️ دکتر مهران همتی دندانپزشک و جراح فلوشیپ لیزر از دانشگاه آخن آلمان، ایمپلنت MOH دانشگاه برن سوئیس ،کارشناسی ارشد مهندسی پزشکی و کارشناسی ارشد مدیکال انفورماتیکس از دانشگاه امیرکبیر ⚫️ فرهنگ، تکنولوژی و درمان دندانپزشکان و متخصصان دنیای دندانپزشکی هر روز یک تکنولوژی جدید را به عنوان راه حل های نوین برای بهداشت دهان و دندان به دنیا ارائه می دهند. کاربرد تجهیزات دیجیتالی در دندانپزشکی موجب انجام درمان های غیرممکن با راه حل های جدیدی می شوند که پروسه های درمانی را تسریع، درد را کمتر و نیاز به بخیه و برش برای کسانی که می‌خواهند لبخندی زیبا و کامل داشته باشند ارائه می کنند. کلینیک دندانپزشکی و لابراتوار تخصصی فک و صورت رادین خدمات دندانپزشکی بر پایه مهندسی پزشکی با استفاده از تکنیک دیجیتال و لیزر ارائه دهنده خدمات فک، صورت، ایمپلنت و درمان های دندانپزشکی ، ایمپلنت تخصصی فک های نازک و تحلیل رفته، بازسازی لبخند، درمان های دندانپزشکی با لیزر ، لامینیت سرامیکی و کامپوزیتی در یک جلسه ، پرینت سه بعدی بدون نیاز به قالب گیری و انواع خدمات درمانی، ترمیمی و زیبایی با تجهیزات پیشرفته انجام می شود. انجام خدمات دندانپزشکی پیشرفته به شیوه ای مدرن توسط دکتر مهران همتی در یکی از متفاوت ترین کلینیک های دندانپزشکی ایران انجام می شود. دکتر مهران همتی دندانپزشک و جراح از معدود متخصصینی است که علاوه بر اتمام تحصیل در رشته دندانپزشکی (دانشگاه شیراز سال1377) ، فلوشیپ لیزر در دانشگاه آخن آلمان، ایمپلنت MOH دانشگاه برن سوئیس توانسته کارشناسی ارشد مهندسی پزشکی و کارشناسی ارشد مدیکال انفورماتیکس از دانشگاه امیرکبیر ادامه تحصیل دهد. دستاورد این تحصیلات در حوزه تکنولوژی پزشکی موجب تسلط برای درمان تخصصی دندانپزشکی پیشرفته به شکل متفاوت تری توسط ایشان انجام شود . دکتر مهران همتی معتقد است یکی از مهم ترین مسئولیت های دندانپزشک تشخیص صحیح و به موقع بافت های پوسیده است.به صورت معمول اگر حدود 30 درصد بافت دندان از بین رفته باشد پوسیدگی قابل تشخیص است اما اگز زیر 15 درصد با کمک نور مادون قرمز یا فلورسنس و با کمک نرم افزارهای پردازش تصویر می توان پوسیدگی جزئی را رصد کرد و نکته مهم بعدی حذف یا برداشتن نقاط پوسیده با استفاده از تابش لیزر است. گفتنی است لیزرهایی که برای درمان‌های دندانپزشکی استفاده می‌شوند کاملاً ایمن و بی خطر هستند و با لیزرهای صنعتی تفاوت دارند.
نشانی: تهران، پاسداران شمالی، تنگستان چهارم، ساختمان اداری تجاری حیات سبز، طبقه دو، واحد 210
شماره تماس پذیرش: 02178397
شبکه‌های اجتماعی:
هم‌رسانی با دوستان
این نقشه، آدرس دکتر مهران همتی متخصص خدمات دندانپزشکی بر پایه مهندسی پزشکی با استفاده از تکنیک دیجیتال و لیزر در شهر تهران است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس دکتر مهران همتی
ساعت کاری دکتر مهران همتی
« هفته پیش
هفته پس »
درخواست نوبت دیدار
تجربه شما
ارسال دیدگاه
قبل از دیدار با تلفن نوشته‌شده، هماهنگی کنید.
شما در این پیج، توانایی آشنایی با شماره تلفن مطب، تلگرام، روزهای حضور دکتر، پیج اینستاگرام، نوبت‌گیری اینترنتی، رزومه و بیوگرافی دکتر، آدرس مطب و دیگر کانال‌های ارتباط با دکتر مهران همتی را دارید.
به منظور اطلاع از نوبت گرفتن از، ساعت کاری، هزینه ویزیت، کارنامه دکتر مهران همتی با تلفن‌های گفته‌شده، زنگ بزنید.
دکتر مهران همتی در اینترنت
دکتر مهران همتی در دکتر بیگ دکتر مهران همتی در دکتر نزدیک دکتر مهران همتی در کلیک دکتر
موتور جست‌وجوی پجشگی همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger