کاردرمانی و گفتاردرمانی نوتوان
کاردرمانی و گفتاردرمانی نوتوان
آشنایی کوتاه:
زمینه‌های کاری: درمان اختلالات رشد حرکتی و ذهنی کودکان، اتیسم، فلج مغزی، اختلالات راه رفتن، افزایش مهارتهای دست و نوشتاری، ارزیابی و تجویز کفش طبی و ارتزها، مشاوره رایگان، درمان لکنت، مشکلات تولید گفتار، اختلالات صوت، اختلالات یادگیری، کم شنوایی، مشکلات توجه و تمرکز، اتیسم، بیش فعالی، کودکان با عقب ماندگی ذهنی و سندروم داون، اختلالات بلع، آفازی، اختلالات گفتاری بعد از سکته مغزی، شکاف کام و لب
ارگوتراپیست: رامین محمدی
نشانی: مازندران، آمل، خیابان هراز آفتاب 5، نبش اولین چهارراه، موسسه کاردرمانی نوتوان
شماره تماس پذیرش: 01144223568
لینک‌ها: اینستاگرام،
فرستادن به دوستان
این نقشه، آدرس کاردرمانی و گفتاردرمانی نوتوان متخصص  در شهر آمل است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس کاردرمانی و گفتاردرمانی نوتوان
ساعت کاری کاردرمانی و گفتاردرمانی نوتوان
« هفته پیش
هفته پس »
درخواست نوبت دیدار
نوشتن دیدگاه شما
ثبت دیدگاه
به منظور آگاه شدن از هزینه ویزیت، نوبت گرفتن از، ساعت کاری، کارنامه کاردرمانی و گفتاردرمانی نوتوان با شماره‌های گفته‌شده، زنگ بزنید.
شما در این برگه، توانایی آشنایی با کانال تلگرام، رزومه و بیوگرافی پزشک، برنامه حضور پزشک، آدرس مطب، شماره تلفن مطب، اینستاگرام، نوبت دهی اینترنتی و دیگر کانال‌های تماس با کاردرمانی و گفتاردرمانی نوتوان را خواهید داشت.
لطفا پیش از دیدار با تلفن گفته‌شده، تماس بگیرید.
دامنه‌های دیگر کاردرمانی و گفتاردرمانی نوتوان
کاردرمانی و گفتاردرمانی نوتوان در دیجی دکتر کاردرمانی و گفتاردرمانی نوتوان در سرچ دکتر کاردرمانی و گفتاردرمانی نوتوان در کلیک دکتر
موتور جست‌وجوی پجشگی همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger