کلینیک سینایار
کلینیک تخصصی پوست ، کاشت مو ، زیبایی و لیزر
کلینیک سینایار
تگ لاین: کلینیک تخصصی پوست ، کاشت مو ، زیبایی و لیزر
خدمات: کاشت مو، کاشت ابرو، تزریق ژل و بوتاکس، هایفوتراپی، بلفاروپلاستی، لیزر موهای زاِئد، تزریق چربی، مزوتراپی، کاشت ریش و سیبیل
⚫️ مجموعه کلینیک های سینایار در حال حاضر در شهرهای اصفهان ، کیش و مسقط ( کشور عمان ) دائر می باشند و بصورت تخصصی در زمینه پوست ، مو و زیبایی فعالیت دارند. ⚫️ تجربه بیش از یک دهه فعالیت در این زمینه و ارتقا روز به روز کیفیت خدمات ارائه شده با شرکت در کنگره ها و همایش های بین المللی ، بهمراه تلفیق با بروزترین تجهیزات و دستگاه ها در محیط زیبا و جذاب کلینیک ها و پرسنل حرفه ای و آموزش دیده باعث شده اند که ضمن کسب رضایت حداکثری مراجعین داخلی و خارجی ، در عرصه بین المللی توان رقابت بالایی با دیگر کشورها و مراکز را داشته باشیم. ⚫️ ویژگی‌ها و مزایای منحصر به فرد کلینیک سینایار که باعث شده متقاضیان زیادی برای انجام امور درمان و زیبایی یا دیگر خدمات پوست و مو این کلینیک را انتخاب کنند. سرتیفیکیت‌های تخصصی پزشکان کلینیک سینایار همگی دارای بورد تخصصی از مراجع معتبر بوده و به‌ صورت مرتب در کنگره‌ها و همایش‌های تخصصی مربوطه در سرتاسر دنیا شرکت می‌نمایند. ⚫️ فعالیت در داخل و خارج از کشور متخصصین کلینیک سینایار هم در داخل کشور و هم در کشورهای همسایه مشغول به فعالیت هستند لذا کیفیت کار مجموعه در حد استانداردهای بین‌ المللی و روز دنیا می‌باشد. ⚫️ تجهیزات به روز و کادر مجرب کلینیک سینایار همواره در حال به‌روزرسانی تجهیزات و دانش کادر خود برای ارائه بهترین متدها و نتایج ممکن می‌باشد. ⚫️ رضایتمندی حداکثری مشتریان ثمره تخصص و مدیریت در کلینیک سینایار رضایت‌مندی حداکثری مشتریان این مجموعه است به‌طوری که امروزه در تمامی شبکه‌های اجتماعی می‌توانید نظر مثبت مراجعین مجموعه را مشاهده نمایید.
نشانی: اصفهان، خیابان شیخ صدوق شمالی، نبش کوچه 41، کلینیک تخصصی پوست کاشت مو و لیزر سینایار
شماره تلفن مشاوره رایگان: 09109105494
شماره تلفن پذیرش: 03136640008
لینک‌ها: وب سایت، اینستاگرام،
فرستادن به دوستان
این نقشه، آدرس کلینیک سینایار متخصص کلینیک تخصصی پوست ، کاشت مو ، زیبایی و لیزر در شهر اصفهان است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس کلینیک سینایار
ساعت کاری کلینیک سینایار
« هفته گذشته
هفته آینده »
دریافت نوبت دیدار
کامنت شما
فرستادن کامنت
لطفا پیش از مراجعه با شماره تلفن گفته‌شده، تماس بگیرید.
در این پیج، توانایی آشنایی با آدرس مطب، آدرس کانال تلگرام، روزهای حضور دکتر، نوبت دهی اینترنتی، شماره مطب، رزومه و بیوگرافی پزشک، اینستاگرام و دیگر کانال‌های تماس با کلینیک سینایار را خواهید داشت.
در راستای آگاه شدن از ساعت کاری، بیوگرافی، هزینه ویزیت، نوبت گرفتن از کلینیک سینایار با تلفن‌های نوشته‌شده، زنگ بزنید.
نمایه‌های کلینیک سینایار
کلینیک سینایار در سرچ دکتر کلینیک سینایار در دکتر نزدیک کلینیک سینایار در دیجی دکتر
موتور جست‌وجوی پجشگی همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger