دکتر محمدرضا جعفری
متخصص: کلیه و مجاری ادراری (ارولوژی)
دکتر محمدرضا جعفری
آشنایی کوتاه: متخصص: کلیه و مجاری ادراری (ارولوژی)
زمینه‌های کاری: جراحی پروتز آلت برای بیماران اختلال نعوظ، تزریق ژل برای قطر آلت تناسلی، افزایش طول آلت تناسلی، جراحی و درمان مشکلات تومور ها و سرطان پروستات ( جراحی بدون برش )، جراحی و درمان مشکلات تکرر و بی اختیاری و اختلالات ادراری در بانوان و آقایان، جراحی درمان و پیشگیری از سنگ های کلیه و مجاری ادراری، جراحی درمان کجی و انحراف آلت تناسلی در آقایان، ناباروری مردان، درمان و جراحی بیماری ها و توده های بیضه، واریکوسل، هرنی، فتق، بی اختیاری ادرار، درمان پیشرفته لیزر و پلکسر زگیل و بیماریهای تناسلی و جنسی مردان و زنان، درمان مشکلات ناباروری آقایان ( جراحی آزو اسپرم )، جراحی و درمان مشکلات و ناهنجاری ها و جابجایی مجراری ادرار ( هایپوسپادیاس )
⚫️ دکتر محمدرضا جعفری از جراحان برتر کلیه و مجاری ادراری ایران و تهران که دارای دوره تکمیلی سکشوال و ترمیمی تناسلی از ژنو سوییس و همچنین عضو انجمن ارولوژی اروپا و کانادا می باشند. همچنین ایشان در زمینه جراحی های ناحیه تناسلی شامل: پروتز، افزایش طول و افزایش قطر دارای سابقه ی مکبی می باشد و در این زمینه از معدود متخصصین کشور و دارای سابقه جراحی های متعدد در این زمینه می باشد.
آدرس: تهران، نیاوران، سه راه مژده، خیابان مقدسی، نبش امیر احمدی زمانی، پلاک 2، طبقه اول، واحد 2
شماره تماس پذیرش: 02188196449
شماره تماس پذیرش: 02188196551
لینک‌ها: اینستاگرام،
فرستادن به دوستان
این نقشه، نشانی دکتر محمدرضا جعفری متخصص کلیه و مجاری ادراری (ارولوژی) در شهر تهران است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی دکتر محمدرضا جعفری
ساعت کاری دکتر محمدرضا جعفری
« هفته گذشته
هفته آینده »
گرفتن نوبت دیدار
نوشتن نظر شما
ثبت کامنت
در راستای با خبر شدن از نوبت گرفتن از، ساعت کاری، رزومه، هزینه ویزیت دکتر محمدرضا جعفری با شماره‌های گفته‌شده، تماس بگیرید.
لطفا پیش از مراجعه با شماره تلفن نوشته‌شده، زنگ بزنید.
در این پروفایل، دسترسی به تلگرام، نشانی اینستاگرام، نوبت‌دهی اینترنتی، آدرس مطب، رزومه و بیوگرافی پزشک، برنامه حضور پزشک، شماره تلفن مطب و دیگر کانال‌های تماس با دکتر محمدرضا جعفری را خواهید داشت.
مطب‌ها و مرکزهای خوب
مطب‌ها و مرکزهای پیشنهاد شده
دکتر سیمین صادقی فرد دکتر آویشا رضوی دکتر فرنگیس نیلچی دکتر عباسعلی عارفیان دکتر سید سحاب الدین شهرزاد دکتر مسعود اسلامی زاده
نمایه‌های دکتر محمدرضا جعفری
دکتر محمدرضا جعفری در دکتر نزدیک دکتر محمدرضا جعفری در دکترفارسی دکتر محمدرضا جعفری در دکتر ماهر
موتور جست‌وجوی پجشگی همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger