گفتاردرمانی محمدرضا بابازاده
گفتاردرمانگر، کلینیک توانبخشی آرمان
گفتاردرمانی محمدرضا بابازاده
آشنایی: گفتاردرمانگر، کلینیک توانبخشی آرمان
خدمات: ارزیابی، تشخیص، مشاوره و درمان انواع اختلالات گفتار، زبان و بلع در کودک و نوجوان و بزرگسال، تاخیر در رشد کلام، لکنت، اختلال در تلفظ و صداهای گفتاری، اختلال یادگیری(مشکلات خواندن و نوشتن، املا)، آفازی، اتیسم، بیش فعالی، سندرم داون، کم توانی ذهنی و اختلالات عصب زاد مانند پارکینسون، MS
⚫️ ارزیابی،مشاوره و درمان اختلالات گفتار و زبان در کودکان و بزرگسالان بصورت آنلاین و حضوری ⚫️ ویزیت در منزل برای مراجعینی که توانایی حضور در کلینیک ندارند. ⚫️ لطفا قبل از مراجعه حضوری هماهنگ بفرمایید.
نشانی: مازندران، بابل، میدان کشوری، خیابان شیخ طبرسی، کوچه سرداران 2، ساختمان پزشکی سحر، طبقه ششم
شماره تلفن پذیرش: 01132289026
شماره تلفن واتساپ: 09111193882
شبکه‌های اجتماعی: اینستاگرام، تلگرام،
هم‌رسانی با دوستان
این نقشه، آدرس گفتاردرمانی محمدرضا بابازاده متخصص گفتاردرمانگر، کلینیک توانبخشی آرمان در شهر بابل است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس گفتاردرمانی محمدرضا بابازاده
ساعت کاری گفتاردرمانی محمدرضا بابازاده
« هفته گذشته
هفته آینده »
دریافت نوبت دیدار
نوشتن کامنت شما
ارسال دیدگاه
به منظور مطلع شدن از نوبت گرفتن از، ساعت کاری، هزینه ویزیت، رزومه گفتاردرمانی محمدرضا بابازاده با تلفن‌های نوشته‌شده، زنگ بزنید.
در این برگه، توانایی آشنایی با روزهای حضور دکتر، آدرس کانال تلگرام، نشانی اینستاگرام، نوبت‌گیری اینترنتی، رزومه و بیوگرافی پزشک، آدرس مطب، شماره تلفن مطب و دیگر راه‌های تماس با گفتاردرمانی محمدرضا بابازاده را دارید.
قبل از مراجعه حضوری با شماره گفته‌شده، تماس بگیرید.
گفتاردرمانی محمدرضا بابازاده در دیگر وب‌سایت‌ها
گفتاردرمانی محمدرضا بابازاده در دکترفارسی گفتاردرمانی محمدرضا بابازاده در دکتر نزدیک گفتاردرمانی محمدرضا بابازاده در کلیک دکتر
موتور جست‌وجوی پجشگی همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger