گفتاردرمانی و کاردرمانی رویش پرند
گفتاردرمانی و کاردرمانی رویش پرند
آشنایی:
خدمات: کاردرمانی ذهنی، کاردرمانی جسمی، گفتاردرمانی، بازی درمانی، غربالگری رشد، تست هوش، مشاوره کودک
⚫️ این مجموعه خدمات جامع توانبخشی شامل کاردرمانی ذهنی و جسمی، گفتاردرمانی، بازی درمانی، توانبخشی شناختی، روانشناسی کودک و نوجوان، آموزش شناختی، مشاوره توانبخشی، توانبخشی تخصصی دست و … را در دستور کار خود قرار داد. اکنون مراجعان این مرکز از سراسر کشور برای دریافت خدمات یا تحت نظر کارشناسان این مرکز از خدمات آن استفاده می‌کنند. همچنین ساکنان شهرهای رباط کریم، پرند، مامونیه، زرندیه، پرندک، وحیدیه و سایر شهرهای نزدیک به شهر پرند به صورت مستقیم و پیوسته از خدمات این مرکز بهره‌مند می‌شوند.
نشانی: تهران، پرند، خیابان ستاره، روبروی پیش دبستانی ارکیده، پلاک 18 مرکز توانبخشی رویش پرند
شماره تماس پذیرش: 02156793454
شماره تلفن پذیرش: 02156217446
شبکه‌های اجتماعی: مرکز رویش، تلگرام، اینستاگرام،
هم‌رسانی با دوستان
این نقشه، آدرس گفتاردرمانی و کاردرمانی رویش پرند متخصص  در شهر پرند است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس گفتاردرمانی و کاردرمانی رویش پرند
ساعت کاری گفتاردرمانی و کاردرمانی رویش پرند
« هفته پیش
هفته پس »
درخواست نوبت دیدار
نوشتن نظر شما
فرستادن کامنت
شما در این پروفایل، دسترسی به آدرس مطب، رزومه و بیوگرافی دکتر، روزهای حضور دکتر، کانال تلگرام، نوبت‌دهی اینترنتی، پروفایل اینستاگرام، شماره مطب و دیگر کانال‌های تماس با گفتاردرمانی و کاردرمانی رویش پرند را خواهید داشت.
پیش از دیدار با تلفن نوشته‌شده، زنگ بزنید.
به منظور مطلع شدن از بیوگرافی، هزینه ویزیت، ساعت کاری، نوبت گرفتن از گفتاردرمانی و کاردرمانی رویش پرند با تلفن‌های گفته‌شده، زنگ بزنید.
گفتاردرمانی و کاردرمانی رویش پرند در اینترنت
گفتاردرمانی و کاردرمانی رویش پرند در دکتر نزدیک گفتاردرمانی و کاردرمانی رویش پرند در دکترفارسی گفتاردرمانی و کاردرمانی رویش پرند در کلیک دکتر
موتور جست‌وجوی پجشگی همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger