گفتاردرمانی و کاردرمانی روشا
گفتاردرمانی و کاردرمانی روشا
آشنایی:
زمینه‌های کاری: کاردرمانی جسمی و ذهنی کودک و بزرگسال در زمینه های(اختلالات تکاملی کودکان مثل اتیسم و بیش فعالی، اختلال یادگیری، تاخیر کلامی)، کاردرمانی یکپارچگی حسی، ادراکی_حرکتی، ذهنی_شناختی، بازی درمانی، گروه درمانی، اتاق تاریک، گفتاردرمانی، لکنت، کاردرمانی در سکته های مغزی و شکستگی ها
⚫️ مسئول فنی کادرمانی: امیر میراحمدی، سودا سرانجام ⚫️ مسئول فنی گفتاردرمانی: فاطمه اسمعیلی ⚫️ مرکز توانبخشی روشا با هدف ارتقاء سطح توانمندی افراد برآن است که با بهره گیری از دانش، تجربه و خرد جمعی و برخورداری از تجهیزات توانبخشی و آموزشی، خدمات خود را در دو حیطه کاردرمانی و گفتاردرمانی به کودکان و بزرگسالان ارائه نماید.
نشانی: تهران، خیابان آزادی، روبروی مترو شادمان، جنب اداره پست، ساختمان پزشکان فجر، پ 340، طبقه 4
شماره تلفن پذیرش: 02166062238
شماره تماس پذیرش: 02166099693
شماره تماس پذیرش: 09106646195
شبکه‌های اجتماعی: اینستاگرام، وب‌گاه، وب‌گاه،
اشتراک‌گذاری نمایه
این نقشه، آدرس گفتاردرمانی و کاردرمانی روشا متخصص  در شهر تهران است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس گفتاردرمانی و کاردرمانی روشا
ساعت کاری گفتاردرمانی و کاردرمانی روشا
« هفته گذشته
هفته آینده »
گرفتن نوبت دیدار
نگاه شما
ارسال دیدگاه
لطفا قبل از مراجعه با شماره تلفن نوشته‌شده، زنگ بزنید.
شما در این نمایه، توانایی دیدن پروفایل اینستاگرام، آدرس تلگرام، روزهای کاری دکتر، شماره تلفن مطب، آدرس مطب، رزومه و بیوگرافی پزشک، نوبت‌دهی اینترنتی و دیگر راه‌های تماس با گفتاردرمانی و کاردرمانی روشا را دارید.
به منظور مطلع شدن از کارنامه، ساعت کاری، هزینه ویزیت، نوبت گرفتن از گفتاردرمانی و کاردرمانی روشا با شماره‌های نوشته‌شده، تماس بگیرید.
گفتاردرمانی و کاردرمانی روشا در دیگر وب‌سایت‌ها
گفتاردرمانی و کاردرمانی روشا در دکتر نزدیک گفتاردرمانی و کاردرمانی روشا در دیجی دکتر گفتاردرمانی و کاردرمانی روشا در دکتر بیگ
موتور جست‌وجوی پجشگی همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger