توانبخشی خازنی
گفتاردرمانی، کاردرمانی
توانبخشی خازنی
آشنایی کوتاه: گفتاردرمانی، کاردرمانی
خدمات: کاردرمانی جسمی، کاردرمانی ذهنی، گفتاردرمانی، کاردرمانی دست، بازی درمانی، ماساژدرمانی مخصوص کودکان و بزرگسالان، اختلالات صوت، درمان لکنت، شکاف کام و لب، مشکلات تلفظ، اختلالات یادگیری، کم شنوایی، مشکلات توجه و تمرکز، اتیسم، بیش فعالی، اختلالات بلع، آفازی، مشکلات گفتار سکته مغزی و فلج مغزی، اختلالات رفتاری، توانمند سازی ذهنی و شناختی کودکان، آمادگی جهت تست سنجش و انواع آزمون های هوش، آمادگی ورود به پیش دبستانی ودبستان
⚫️ مدیر کلینیک:مرضیه خازنی کارشناس کاردرمانی وکارشناس ارشد روانشناسی بالینی ⚫️ توانبخشی خازنی با بیش از یک دهه سابقه کاری با کادری مجرب و با سابقه در منطقه 18تهران آماده خدمت رسانی به مراجعین عزیز می‌باشد. ⚫️ ما بهترین، مجرب ترین و به نام ترین متخصـصان توانبخشی را در کـنار یکدیگر به صورت تیمی گرد هم آورده ایم تا با بررسی تخصصی مشکلات مــراجعان و ارایه خدمات توانبخشی در بالاترین سطح کیفیت در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین نتایج را بدست بیاوریم.
نشانی: تهران، یافت آباد، میدان پژوتن، خیابان ابوالفضل بابایی، پلاک 201، طبقه سوم
شماره تماس پذیرش: 02166822761
شماره تماس پذیرش: 09302232281
لینک‌ها: اینستاگرام، تلگرام، وب سایت،
هم‌رسانی با دوستان
این نقشه، آدرس توانبخشی خازنی متخصص گفتاردرمانی، کاردرمانی در شهر تهران است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس توانبخشی خازنی
ساعت کاری توانبخشی خازنی
« هفته پیش
هفته پس »
درخواست نوبت دیدار
نوشتن تجربه شما
ارسال کامنت
در این پروفایل، توانایی آشنایی با آدرس مطب، شماره تلفن مطب، نوبت‌دهی اینترنتی، تلگرام، نشانی اینستاگرام، روزهای حضور دکتر، رزومه و بیوگرافی دکتر و دیگر کانال‌های تماس با توانبخشی خازنی را دارید.
لطفا قبل از دیدار با تلفن نوشته‌شده، هماهنگی کنید.
برای آگاهی از هزینه ویزیت، ساعت کاری، نوبت گرفتن از، کارنامه توانبخشی خازنی با تلفن‌های گفته‌شده، تماس بگیرید.
دامنه‌های دیگر توانبخشی خازنی
توانبخشی خازنی در کلیک دکتر توانبخشی خازنی در دیجی دکتر توانبخشی خازنی در سرچ دکتر
موتور جست‌وجوی پجشگی همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger