دکتر هادی عبدالهی
فوق تخصص: گوارش، کبد
دکتر هادی عبدالهی
آشنایی کوتاه: فوق تخصص: گوارش، کبد
خدمات: آندوسکوپی، کلونوسکوپی
دکتر هادی عبدالهی در سال 1375 در رشته پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شروع به تحصیل کرده و در سال 1382 فارغ التحصیل پزشکی عمومی شده، پس از گذراندن دوره طرح و خدمت سربازی در سال 1389 در رشته تخصصی بیماری های داخلی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان وارد شده است. در سال 1393 به عنوان متخصص داخلی فارغ التحصیل شده و پس از گذراندن طرح تخصص داخلی در شهرستان نطنز و زرین شهر استان اصفهان در سال 1395 با اخذ رتبه ده درصد برتر وارد رشته فوق تخصصی گوارش و کبد در بیمارستان شریعتی دانشگاه علوم پزشکی تهران شده است و در سال 1397 به عنوان فوق تخصص گوارش و کبد و استادیار و عضو هیات علمی وارد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شده است. 🟦 سپاس‌نامه‌ها و جایزه‌های دریافت‌شده ⚫️ استادیار و مدرس دانشکده پزشکی ⚫️ عضو هیات علمی فوق تخصصی گوارش و کبد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ⚫️ ارائه مقالات علمی ISI پزشکی ⚫️ لاین تحقیقاتی بیماری های التهابی روده ⚫️ استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
نشانی: اصفهان، سه راه حکیم نظامی، بلوار صفه، بیمارستان الزهرا
شماره تلفن پاسخ‌گویی: 03131122020
شبکه‌های اجتماعی:
اشتراک‌گذاری نمایه
ساعت کاری دکتر هادی عبدالهی
« هفته پیش
هفته پس »
درخواست نوبت دیدار
نوشتن نظر شما
ثبت کامنت
در راستای آگاه شدن از هزینه ویزیت، ساعت کاری، کارنامه، نوبت گرفتن از دکتر هادی عبدالهی با تلفن‌های نوشته‌شده، تماس بگیرید.
شما در این نمایه، دسترسی به رزومه و بیوگرافی پزشک، کانال تلگرام، آدرس مطب، شماره تلفن مطب، نوبت دهی اینترنتی، روزهای حضور دکتر، نشانی اینستاگرام و دیگر راه‌های ارتباط با دکتر هادی عبدالهی را خواهید داشت.
خواهش می‌شود پیش از دیدار با تلفن گفته‌شده، تماس بگیرید.
مطب‌ها و مرکزهای هم‌کار
دکتر مسعود عطایی دکتر مریم سهیلی پور دکتر مهران موحد محمدی (گوارش، کبد، آندوسکوپی و کولونوسکوپی کودکان) دکتر مهران موحد محمدی دکتر سید مجید برکت دکتر امیر بهزادی (جراح)
مطب‌ها و مرکزهای پیشنهادی
دکتر سیامک افتخاری مفرد دکتر رضاکریمیان دکتر نازنین تراب زاده طاری دکتر آیدین ارجمند دکتر مهدی فلاح دکتر فرزانه معتمد
دکتر هادی عبدالهی در اینترنت
دکتر هادی عبدالهی در دیجی دکتر دکتر هادی عبدالهی در دکتر نزدیک دکتر هادی عبدالهی در سرچ دکتر
موتور جست‌وجوی پجشگی همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger