سلامتکده طوبی
متخصص: طب سنتی
سلامتکده طوبی
تگ لاین: متخصص: طب سنتی
خدمات:
سلامتکده طوبی به عنوان نخستین و جامع- ترین سلامتکده تخصصی طب سنتی کشور سال 1395 توسط وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وقت افتتاح شده است. این مجموعه، خدمات درمانی و آموزشی لازم برای ارتقای سطح سلامت افراد جامعه را با همکاری اساتید سرشناس و متخصصان مجرب طب سنتی ایرانی و بین- المللی ارائه می- دهد؛ فضای آرام، زیبا و طراحی سنتی متناسب با فرهنگ اصیل کشور از ویژگی- های بارز این مجموعه است. سلامتکده طوبی دارای 12 کلینیک تخصصی شامل اعصاب و روان، بیماری- های زنان، نازاریی و بارداری، بیماری - های مردان و مشکلات جنسی، کبد چرب، داخلی و گوارش، پوست مو و زیبایی، تغذیه و تناسب- اندام، دیابت و قلب، بیماری- های مفاصل، عضلانی و اسکلتی، اختلالات خواب، طب سوزنی و مشاوره خانواده می- باشد. داروخانه این مرکز یکی از کامل- ترین و جامعترین مراکز دارویی طب سنتی کشور می- باشد که با مجوز از سازمان غذا و دارو به مراجعین و بیماران خدمت‌رسانی می‌کند. عرضه داروهای گیاهی تخصصی بر پایه طب سنتی، مفردات گیاهان دارویی، داروهای گیاهی استاندارد (کپسول، شربت، قرص، معجون) که از 20 شرکت دارویی کشور تهیه و عرضه می- شوند. بخش اعمال یداوی در سلامتکده طوبی مکمل مراحل درمان بوده و با تجویز و توصیه پزشک معالج انجام می- شود و در درمان بیماری نقش مکمل و تعیین- کننده‌ای دارد. این بخش از دو قسمت مجزا برای آقایان و بانوان طراحی شده و در آن خدماتی مانند بادکش، حجامت، فصد، زالو، آبزن، بخور و انواع ماساژهای آرامبخش (سوئدی، تایلندی، سر و صورت، دست و پا و ...) و ماساژهای درمانی (شیاتسو، رفلکسی، یومیهو و ...) به مراجعین ارائه می- شود. این مرکز وابسته به دانشگاه علوم پزشکی بقیه ا... (عج) است و آماده ارائه خدمات به عموم مردم می- باشد. امید است با بهره- مندی از ظرفیت- های گسترده و بی- بدیل متولیان طب سنتی و توانمندی- های علمی، آموزشی و پژوهشی دانشگاه گام موثری در راستای اصلاح سبک زندگی در جامعه برداریم.
نشانی: تهران، خیابان فلسطین، بین میدان فلسطین و خیابان بزرگمهر، پلاک 362
شماره تماس پاسخ‌گویی: 02166970869
شماره تلفن پاسخ‌گویی: 66970870
شماره تلفن پاسخ‌گویی: 66970871
پیوندها:
هم‌رسانی با دوستان
ساعت کاری سلامتکده طوبی
« هفته پیشین
هفته پسین »
درخواست نوبت دیدار
تجربه شما
فرستادن پیام
به منظور با خبر شدن از ساعت کاری، نوبت گرفتن از، هزینه ویزیت، کارنامه سلامتکده طوبی با تلفن‌های گفته‌شده، زنگ بزنید.
شما در این جا، دسترسی به برنامه حضور پزشک، پروفایل اینستاگرام، شماره مطب، تلگرام، نوبت‌گیری اینترنتی، آدرس مطب، رزومه و بیوگرافی پزشک و دیگر کانال‌های ارتباط با سلامتکده طوبی را خواهید داشت.
خواهش می‌شود پیش از دیدار با تلفن گفته‌شده، تماس بگیرید.
مطب‌ها و مرکزهای برجسته
مریم مقدم
مطب‌ها و مرکزهای پیشنهادی
دکتر دندانپزشکی دکتر فروتن فر دکتر محمد بهنیا کاردرمانی و گفتاردرمانی رشد دکتر مهیار توسلی دکتر ثمین علوی دکتر منیره توحیدرهبری
سلامتکده طوبی در دیگر وب‌سایت‌ها
سلامتکده طوبی در دیجی دکتر سلامتکده طوبی در دکتر نزدیک سلامتکده طوبی در دکترفارسی
موتور جست‌وجوی پجشگی همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger