شنوایی شناسی و سمعک مهرگان
شنوایی شناسی و سمعک مهرگان
تگ لاین:
زمینه‌های کاری: ارزیابی گوش و حلق و بینی، ارزیابی شنوایی بزرگسالان، ارزیابی شنوایی کودکان، تعادل، تجویز و تنظیم سمعک، باطری سمعک، قالب سمعک، قالب ضد آب و ضد صوت سمعک، کم‌شنوایی، ارزیابی و درمان سرگیجه و وزوز گوش، لوازم جانبی و باطری سمعک
⚫️ آدیولوژیست: آرش کریمی ⚫️ شماره نظام: 1469-ش ⚫️ عضو انجمن علمی شنوایی شناسان ایران ⚫️ بیمارستان های همکار : بیمارستان قائم کرج بیمارستان میلاد تهران ⚫️ کلینیک مهرگان با توجه به حضور پزشک متخصص گوش و حلق وبینی در مرکز همواره آماده‌ی خدمت به هموطنان عزیز می‌باشد. ⚫️ در این مرکز سعی بر آن شده است تا با استفاده از به روزرسانی دستگاه‌ها و بهره‌گیری از دانش روز، بسیاری از مشکلات بیماران برطرف شوند که به لطف ایزد منان تا کنون توانسته‌ایم رضایت 100 درصدی بیماران را داشته باشیم.
آدرس: البرز، کرج، چهارراه طالقانی، جنب اداره پست، ساختمان وزرا، طبقه7، واحد 703
شماره تماس پذیرش: 02632265667
شماره تماس پذیرش: 02632265668
شماره تماس پذیرش: 09129329454
پیوندها: سمعک مهرگان، اینستاگرام، گوگل مپ،
فرستادن به دوستان
این نقشه، نشانی شنوایی شناسی و سمعک مهرگان متخصص  در شهر کرج است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی شنوایی شناسی و سمعک مهرگان
ساعت کاری شنوایی شناسی و سمعک مهرگان
« هفته گذشته
هفته آینده »
درخواست نوبت دیدار
نگاه شما
ارسال کامنت
برای اطلاع از ساعت کاری، کارنامه، نوبت گرفتن از، هزینه ویزیت شنوایی شناسی و سمعک مهرگان با شماره‌های گفته‌شده، تماس بگیرید.
شما در این پیج، توانایی آشنایی با کانال تلگرام، روزهای کاری دکتر، نوبت دهی اینترنتی، شماره مطب، نشانی اینستاگرام، آدرس مطب، رزومه و بیوگرافی پزشک و دیگر راه‌های ارتباط با شنوایی شناسی و سمعک مهرگان را خواهید داشت.
خواهش می‌شود پیش از مراجعه حضوری با شماره تلفن گفته‌شده، زنگ بزنید.
نمایه‌های شنوایی شناسی و سمعک مهرگان
شنوایی شناسی و سمعک مهرگان در کلیک دکتر شنوایی شناسی و سمعک مهرگان در دکتر ماهر شنوایی شناسی و سمعک مهرگان در دیجی دکتر
موتور جست‌وجوی پجشگی همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger