دکتر سونیا ابراهیمی
پزشک عمومی
دکتر سونیا ابراهیمی
آشنایی کوتاه: پزشک عمومی
زمینه‌های کاری: مشاوره تلفنی، طب سوزنی، طب سنتی
من سونیا ابراهیمی متولد خرداد 57 در شهر اهواز هستم.خانواده من فرهنگی و فرزند دوم و آخر هستم. اینجانب پس از اتمام دوره ی متوسطه در دبیرستان فرزانگان ،دوره ی دکترای عمومی در دانشگاه جندی شاپور اهواز را شروع کردم و در سال 1384 فارغ التحصیل شدم.پس از آن به مدت ده سال افتخار همکاری بعنوان پزشک معاینه ممیز و سر ممیزی سازمان انتقال خون خوزستان را داشتم. آشنایی من با طب سوزنی از انجا شروع شد که من به مدت سه سال شدم "vasculitist درگیر یک نوع بیماری اتو ایمیون (خود ایمنی) بنام"و روزانه 150 میلی گرم قرص پرونیزولون مصرف می کردم که به دنبال آن افزایش وزن و افسردگی پیدا کردم .یک روز بصورت اتفاقی در اینترنت با درمان از طریق طب سوزنی آشنا شدم که پس از مراجعه و شروع درمان پس از 5 جلسه بسیاری از علائم بیماری کاهش ،افسردگی م درمان و حال عمومی ام بسیار خوب شد. آشنایی من با این علم شگفت انگیز و تاثیر آن بر بیماری م مرا بر آن داشت تا با یادگیری این علم ،در درمان همشهریانم یاری رسانم و چنین شد که پس از گذراندن دوره ی طب سوزنی گوش در دانشگاه ارتش افتخار عضویت در انجمن طب سوزنی را یافتم و در این زمینه شروع به فعالیت کردم و با خود عهد بستم همانگونه که در اوج بیماری طب سوزنی به یاری ام آمد من نیز چنان کنم که باید وشاید.باشد که دردی از دردهای مردمم بکاهم و نوری در دلشان روشن کنم .
نشانی: خوزستان، اهواز، کیانپارس، پهلوان شرقی، نبش اردیبهشت، ساختمان پزشکان آویستا، طبقه 5
شماره تماس پاسخ‌گویی: ۰۹۱۶۰۴۴۲۱۰۴
شماره تماس پاسخ‌گویی: 06133336487
لینک‌ها:
اشتراک‌گذاری نمایه
ساعت کاری دکتر سونیا ابراهیمی
« هفته پیش
هفته پس »
دریافت نوبت دیدار
نوشتن نظر شما
فرستادن دیدگاه
در این برگه، توانایی دیدن رزومه و بیوگرافی پزشک، روزهای کاری دکتر، نوبت‌دهی اینترنتی، آدرس تلگرام، نشانی اینستاگرام، شماره مطب، آدرس مطب و دیگر کانال‌های تماس با دکتر سونیا ابراهیمی را دارید.
در راستای آگاهی از هزینه ویزیت، ساعت کاری، رزومه، نوبت گرفتن از دکتر سونیا ابراهیمی با شماره‌های گفته‌شده، تماس بگیرید.
لطفا قبل از مراجعه با شماره گفته‌شده، تماس بگیرید.
مطب‌ها و مرکزهای هم‌کار
مطب‌ها و مرکزهای پیشنهاد شده
دکتر ابوالفضل رحیمی دکتر فاطمه فتوحی اردکانی دکتر میترا یزدانی دکتر فرانک پری افسای دکتر ایرج خسرونیا دکتر محمدعلی افتخاری
نمایه‌های دکتر سونیا ابراهیمی
دکتر سونیا ابراهیمی در دکتر ماهر دکتر سونیا ابراهیمی در دکترفارسی دکتر سونیا ابراهیمی در دکتر بیگ
موتور جست‌وجوی پجشگی همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger