شنوایی شناسی و سمعک نجوا
شنوایی شناسی و سمعک نجوا
آشنایی کوتاه:
خدمات: ارزیابی شنوایی نوزادان(غربالگری)، ارزیابی شنوایی کودکان و بزرگسالان، ارزیابی وزوز و سرگیجه، توانبخشی وزوز و سرگیجه، ساخت انواع قالب های سمعک ضد آب و ضد صوت، تجویز و ارائه انواع سمعک ها با بالاترین کیفیت، خدمات پس از فروش سمعک تا 5 سال، فروش انواع باتری سمعک
⚫️ ادیولوژیست: جلال برزگری ⚫️ با کم شدن حس شنوایی در اثر سن به مرور ضروری است افرادی که سن بالاتر از 60 سال دارند؛ با مراجعه سالیانه به مراکز ارزیابی شنوایی از عوارض کم شنوایی پیشگیری کنند. ⚫️ کم شنوایی در اطفال و نوجوانان باعث کم شدن اعتماد به نفس ، خودباوری و افت تحصیلی میشود با تهیه به موقع از سمعک از عوارض کم شنوایی در فرزندان خود جلوگیری کنید. ⚫️ غربالگری شنوایی نوزادان برای تشخیص نوزاد کم شنوا و جلوگیری از مشکلات ارتباطی آنها در بزرگسالی است و بهترین موقع برای غربالگری سن کمتر از 3 ماه است. ⚫️
آدرس: یزد، بلوار طالقانی، کوچه شهید هدایتی، (بیستم20)، طبقه دوم آزمایشگاه سینا، سمعک نجوا
شماره تماس پذیرش: 03537253158
پیوندها: اینستاگرام، تلگرام،
فرستادن به دوستان
این نقشه، نشانی شنوایی شناسی و سمعک نجوا متخصص  در شهر یزد است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی شنوایی شناسی و سمعک نجوا
ساعت کاری شنوایی شناسی و سمعک نجوا
« هفته پیش
هفته پس »
دریافت نوبت دیدار
نوشتن نظر شما
ارسال کامنت
شما در این جا، توانایی دیدن روزهای کاری دکتر، پروفایل اینستاگرام، نوبت‌دهی اینترنتی، رزومه و بیوگرافی پزشک، آدرس مطب، شماره تلفن مطب، آدرس کانال تلگرام و دیگر راه‌های تماس با شنوایی شناسی و سمعک نجوا را خواهید داشت.
برای مطلع شدن از نوبت گرفتن از، ساعت کاری، کارنامه، هزینه ویزیت شنوایی شناسی و سمعک نجوا با تلفن‌های گفته‌شده، زنگ بزنید.
لطفا پیش از دیدار با شماره تلفن گفته‌شده، هماهنگی کنید.
نمایه‌های شنوایی شناسی و سمعک نجوا
شنوایی شناسی و سمعک نجوا در سرچ دکتر شنوایی شناسی و سمعک نجوا در دکترفارسی شنوایی شناسی و سمعک نجوا در کلیک دکتر
موتور جست‌وجوی پجشگی همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger