دکتر حمیدرضا دهقان منشادی
متخصص: پرتودرمانی (رادیوتراپی)
دکتر حمیدرضا دهقان منشادی
آشنایی: متخصص: پرتودرمانی (رادیوتراپی)
خدمات:
اینجانب دکتر حمید رضا دهقان منشادی متولد خرداد سال 1349 در تهران هستم. نام خانوادگی اصالت یزدی بودن من را افشا می کند . سال 1363 وارد دبیرستان مفید تهران شدم (دوره 8) که آن موقع فقط همان مدرسه خیابان زنجان بود (شماره 1 فعلی) . شکر خدا آن زمان دوران خوبی برای ما بود دبیران خوب، مجرب، معتقد و کادری پرتلاش. دوران جنگ بخصوص در سالهای آخر با کلاسهای نیمه خالی برگذار می شد که بسیاری از همکلاسی ها در جبهه بودند و تعدادی هم به فیض شهادت رسیدند که خدا رحمتشان کند. هنوز هم به جد بهترین دوستان من در بین همکلاسیهای دبیرستان هستند. سال 1367 بعنوان دانشجوی پزشکی وارد دانشگاه شهید بهشتی تهران شدم. سالهای درس بسیار طولانی و در عین حال لذت بخش بود. سال 1374 بعد از فارغ التحصیلی پزشکی عمومی به سیستان و بلوچستان برای مدت کوتاهی رفتم و سپس به عنوان سرباز پیام آور بهداشت در روستاها و شهرهای استان مرکزی (تفرش) بمدت دو سال فعالیت کردم. در این مدت بعنوان نماینده بنیاد بیماریهای خاص در استان تمام مراکز استان را تحت پوشش داشتم. درسال 1377 به تهران بازگشتم و بعنوان پزشک عمومی مشغول به کار شدم. سپس در سال 1380 بعنوان دستیار تخصصی رشته رادیو تراپی - انکولوژی در دانشگاه تهران پذیرفته شدم. علاقه مندی من به رشته تخصصی درمان سرطان باعث شد در طول مدت تحصیل نیز به فعالیت تحقیقی بپردازم که در نهایت پایان نامه اینجانب به عنوان برترین پایان نامه سال انستیتو کانسر تهران انتخاب شده و مقاله آن در مجلات علمی پژوهشی داخل و خارج کشور به چاپ رسید. پس از فارغ التحصیلی نیز در دانشگاه علوم پزشکی ایران مشغول به فعالیت علمی و درمانی شدم که تاکنون نیز ادامه داشته است.
آدرس: تهران، میدان فاطمی، ابتدای جویبار، میرهادی شرقی، پلاک 23، واحد 1
شماره تلفن پاسخ‌گویی: ۰۲۱۸۸۹۲۹۰۷۰
شماره تماس پاسخ‌گویی: ۰۲۱۸۸۹۲۹۰۷۱
پیوندها:
هم‌رسانی با دوستان
ساعت کاری دکتر حمیدرضا دهقان منشادی
« هفته پیشین
هفته پسین »
درخواست نوبت دیدار
نظر شما
فرستادن پیام
در راستای آگاهی از کارنامه، ساعت کاری، نوبت گرفتن از، هزینه ویزیت دکتر حمیدرضا دهقان منشادی با تلفن‌های نوشته‌شده، تماس بگیرید.
خواهش می‌شود قبل از دیدار با شماره تلفن گفته‌شده، زنگ بزنید.
در این نمایه، توانایی آشنایی با رزومه و بیوگرافی پزشک، پروفایل اینستاگرام، برنامه حضور پزشک، تلگرام، نوبت‌دهی اینترنتی، آدرس مطب، شماره مطب و دیگر کانال‌های ارتباط با دکتر حمیدرضا دهقان منشادی را دارید.
مطب‌ها و مرکزهای هم‌کار
مطب‌ها و مرکزهای پیشنهادی
دکتر مهرداد اعتمادزاده دکتر شیده خلیل اکبر دکتر محمد آقا شریعتمداری دکتر الهه کرباسی عامل دکتر زهرا مرادی دکتر محمدرضا شجاع
دکتر حمیدرضا دهقان منشادی در دیگر وب‌سایت‌ها
دکتر حمیدرضا دهقان منشادی در دکتر بیگ دکتر حمیدرضا دهقان منشادی در دکتر ماهر دکتر حمیدرضا دهقان منشادی در سرچ دکتر
موتور جست‌وجوی پجشگی همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger