دکتر محمد علی عنایت الهی
متخصص: جراح ارتوپدی
دکتر محمد علی عنایت الهی
تگ لاین: متخصص: جراح ارتوپدی
خدمات:
دکتر محمدعلی عنایت الهی در سال 1352 در شهر دزفول دیده به جهان گشود. ایشان در سال 1377و پس از دفاع از رساله خود با درجه ممتاز موفق به دریافت دکتری پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد گردید. به واسطه علاقه فراوان به رشته تخصصی ارتوپدی در سال1382 با اخذ رتبه یک جراحی استخوان ومفاصل (ارتوپدی) دانشگاه علوم پزشکی ایران و در بیمارستان شفاء یحیاییان تهران تحصیل تخصصی خود را آغاز نمود. درهمان سال اول دستیاری و به عنوان » استعداد درخشان » از دانشگاه علوم پزشکی ایران نشان افتخاردریافت کرد. ایشان در سال1386 دانشنامه (بورد) ارتوپدی ایران را کسب نمود و سپس به مدت دو سال به عنوان ارتوپد در منطقه محروم مشغول به خدمت رسانی ودرمان بیماران نیازمند شدند. در سال 1389 دوره «فلوشیپ جراحی زانو و ارتروسکوپی « را در دانشگاه علوم پزشکی ایران (بیمارستان شفاء یحیاییان) با موفقیت طی نمود.پس از آن دوره های تکمیلی - تخصصی را در کشورهای آلمان و اتریش و در محضر اساتید به نام تجربه نمود . به گفته خود ایشان » نقطه عطف » زندگی حرفه ای و تخصصی خود را با دستیاری در محضر » پروفسور جواد پرویزی» در کشور آمریکا و در دانشگاه توماس جفرسون واقع در ایالت پنسیلوانیا تکمیل نمود. در پایان این مدت ضمن اخذ مدرک » فلوشیپ فوق تخصصی جراحی تعویض مفاصل زانو و لگن (آرتروپلاستی) » تجربه های فراوان و بی نظیری در رابطه با تحقیق و انجام عمل تعویض مفاصل بدست آورد و مقالات متعدد علمی را در برترین ژورنالها و سمینارهای تخصصی ارایه نمود و با دستی پر به ایران بازگشت.. ایشان بر اساس تعهد حرفه ای و علاقه ی فراوان به رشته ارتوپدی همچنان به دنبال کسب مدارج علمی و تخصصی بالاتر بوده و به واسطه ی تحقیق و پژوهش در این باره نام ایشان در زمره ی افراد آکادمیک ارتوپدی همواره بوده و هست.
آدرس: تهران، سعادت آباد، خیابان سرو غربی، خیابان بخشایش، کوچه 17، مجتمع عرفان، واحد 506
شماره تماس پاسخ‌گویی: 02175368605
لینک‌ها:
اشتراک‌گذاری نمایه
ساعت کاری دکتر محمد علی عنایت الهی
« هفته گذشته
هفته آینده »
گرفتن نوبت دیدار
کامنت شما
ارسال دیدگاه
خواهش می‌شود قبل از مراجعه حضوری با شماره نوشته‌شده، هماهنگی کنید.
به منظور با خبر شدن از ساعت کاری، رزومه، نوبت گرفتن از، هزینه ویزیت دکتر محمد علی عنایت الهی با تلفن‌های گفته‌شده، زنگ بزنید.
در این پیج، توانایی آشنایی با برنامه حضور پزشک، آدرس تلگرام، نشانی اینستاگرام، شماره مطب، نوبت‌دهی اینترنتی، رزومه و بیوگرافی دکتر، آدرس مطب و دیگر کانال‌های ارتباط با دکتر محمد علی عنایت الهی را دارید.
مطب‌ها و مرکزهای برجسته
کاردرمانی فرناز فرشچی ( بیمه ) کاردرمانی فرناز فرشچی کاردرمانی فرناز فرشچی ( اکباتان ) دکتر رکسانا قریشی کاردرمانی فرناز فرشچی ( آپادانا ) گفتاردرمانی و کاردرمانی ماهان
مطب‌ها و مرکزهای پیشنهادی
دکتر حسن رادمهر دکتر محمدصادق شاد دکتر منصور میرحسینی دکتر آمنه قاسمیه دکتر مژده اله دینی حصاروئیه دکتر پریرخ رامزی (متخصص زنان و زایمان)
دکتر محمد علی عنایت الهی در اینترنت
دکتر محمد علی عنایت الهی در کلیک دکتر دکتر محمد علی عنایت الهی در دیجی دکتر دکتر محمد علی عنایت الهی در دکتر بیگ
موتور جست‌وجوی پجشگی همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger