دکتر مجید ایرانی
متخصص: گوش و حلق و بینی
دکتر مجید ایرانی
تگ لاین: متخصص: گوش و حلق و بینی
زمینه‌های کاری: رینوپلاستی، تیپ پلاستی، اتوپلاستی (گوش)، لیفت شقیقه (تمپورال لیفت)، بوکال فت (بیجک تومی)، افتادگی پلک بالا و پایین (بلفاروپلاستی)، کم شنوایی، ناشنوایی، عفونت های گوش، تجویز سمعک، سینوزیت، پولیپ، انحراف تیغه و گرفتگی بینی، اختلال بویایی، جراحی های لوزه، عفونت های حلق و حنجره، اختلالات صوتی، اختلالات غدد بزاغی، اختلالات بلع، سرگیجه های محیطی، نمونه برداری سوزنی از تیرئید و توده های سر و گردن
دکتر مجید ایرانی مدرک پزشکی خود را در سال 1390 از دانشگاه علوم پزشکی ارتش تهران اخذ نمود و پس از قبولی در رشته تحصیلی جراحی گوش و حلق و بینی و پلاستیک سر و صورت در دانشگاه علوم پزشکی مشهد دوران تخصصی خود را در سال 1394 به اتمام رساند و پس از آن در حیطه جراحی های زیبایی سر و صورت و همچنین جراحی های درمانی فعالیت نموده است. وی عضو جراحان پلاستیک ایران می باشد و به طور تخصصی در جراحی های زیبایی بینی و گوش فعالیت دارد. وی یکی از افرادی است که روش جراحی بینی بدون بی هوشی (تیپ پلاستی) انجام می دهد. و در این زمینه تجربیات بیش از 6000 جراحی موفق دارد. وی در زمینه جراحی های درمانی از قبیل جراحی های لوزه، حلق و حنجره و جراحی های آندوسکوبیک، بینی و سینوس و جراحی های سر و گردن نیز فعالیت دارند.
آدرس: تهران، سعادت آباد، میدان فرهنگ، کلینیک شانا
شماره تماس پذیرش: 02122140020
شماره تلفن پذیرش: 09032222675
شماره تماس پذیرش: 09012222675
شبکه‌های اجتماعی: اینستاگرام، کلینیک شانا،
هم‌رسانی با دوستان
این نقشه، نشانی دکتر مجید ایرانی متخصص گوش و حلق و بینی در شهر تهران است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی دکتر مجید ایرانی
ساعت کاری دکتر مجید ایرانی
« هفته گذشته
هفته آینده »
گرفتن نوبت دیدار
کامنت شما
ثبت دیدگاه
برای آگاه شدن از ساعت کاری، نوبت گرفتن از، رزومه، هزینه ویزیت دکتر مجید ایرانی با شماره‌های گفته‌شده، زنگ بزنید.
قبل از دیدار با شماره تلفن نوشته‌شده، زنگ بزنید.
در این صفحه، توانایی دیدن آدرس مطب، رزومه و بیوگرافی دکتر، آدرس کانال تلگرام، پیج اینستاگرام، نوبت‌گیری اینترنتی، برنامه حضور پزشک، شماره مطب و دیگر راه‌های ارتباط با دکتر مجید ایرانی را دارید.
مطب‌ها و مرکزهای شاخص
دکتر هومن ریاضی ( پاسداران ) دکتر هومن ریاضی
مطب‌ها و مرکزهای توصیه شده
دکتر عادل کریم زاده دکتر منصوره السادات قافله باشی دکتر محمدرضا غفاری باویل علیا دکتر مهناز مصلی نژاد دکتر حمیدرضا هاشمیان دکتر مازیار معصومی
دکتر مجید ایرانی در دیگر وب‌سایت‌ها
دکتر مجید ایرانی در سرچ دکتر دکتر مجید ایرانی در دکتر ماهر دکتر مجید ایرانی در کلیک دکتر
موتور جست‌وجوی پجشگی همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger