تصویربرداری مهر ایرانیان
متخصص: رادیولوژیست؛ فلوشیپ: پستان
تصویربرداری مهر ایرانیان
تگ لاین: متخصص: رادیولوژیست؛ فلوشیپ: پستان
خدمات:
دکتر آزاده آقازاده دارای مدرک انومالی اسکن از f.m.f انگلستان دارای بورد تخصصی فارغ التحصیل دوره عمومی از دانشگاه تهران فارغ‌ التحصیل دوره تخصص از دانشگاه علوم پزشکی ایران دوره تکمیلی بیماریهای پستان از دانشگاه تهران مرکز تحقیقات برست بیمارستان امام سونوگرافی داپلر با استفاده از امواج صوتی برای بررسی چگونگی جریان خون از طریق رگ های خونی شما انجام می شود این سونوگرافی جریان خون را از طریق شریان ها و رگ ها نشان می دهد. سونوگرافی داپلر فقط در دوران بارداری انجام نمی شود. این سونوگرافی برای بررسی گردش خون در سایر بیماران نیز مورد استفاده قرار می گیرد. سونوگرافی داپلر کاهش جریان خون را از طریق رگ های خونی نشان میدهد. همچنین انسداد در سیستم گردش خون یا لخته را نیز نشان میدهد. بنابراین سونوگرافی داپلر می تواند فرد را از سکته مغزی، آمبولی ها و غیره محافظت کند. به همین ترتیب سونوگرافی داپلر در دوران بارداری می تواند به پزشک کمک کند تا هر گونه مسائل مربوط به سلامت مادر و نوزاد را تشخیص دهد.
نشانی: تهران، ستارخان، روبروی برق آلستوم، پلاک 770، واحد 1
شماره تماس پاسخ‌گویی: 02144255504
پیوندها:
اشتراک‌گذاری نمایه
ساعت کاری تصویربرداری مهر ایرانیان
« هفته پیش
هفته پس »
دریافت نوبت دیدار
نوشتن نظر شما
ثبت کامنت
برای مطلع شدن از ساعت کاری، نوبت گرفتن از، هزینه ویزیت، بیوگرافی تصویربرداری مهر ایرانیان با تلفن‌های گفته‌شده، زنگ بزنید.
قبل از دیدار با شماره تلفن گفته‌شده، تماس بگیرید.
در این جا، توانایی دیدن برنامه حضور پزشک، شماره مطب، تلگرام، رزومه و بیوگرافی پزشک، اینستاگرام، آدرس مطب، نوبت دهی اینترنتی و دیگر راه‌های ارتباط با تصویربرداری مهر ایرانیان را دارید.
مطب‌ها و مرکزهای برجسته
مطب‌ها و مرکزهای توصیه شده
دکتر پری ناز مجیری دکتر همایون حسینی نژاد شمیرانی دکتر احمد عباسی پر شکوه دکتر عبدالحمید انتظاری دکتر محمدرضا رفیعی دولت آبادی دکتر مجید پوراسداله
تصویربرداری مهر ایرانیان در دیگر وب‌سایت‌ها
تصویربرداری مهر ایرانیان در کلیک دکتر تصویربرداری مهر ایرانیان در دکتر ماهر تصویربرداری مهر ایرانیان در دکترفارسی
موتور جست‌وجوی پجشگی همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger