دکتر بهادر محمدامین
متخصص: جراح مغز اعصاب، ستون فقرات
دکتر بهادر محمدامین
آشنایی: متخصص: جراح مغز اعصاب، ستون فقرات
زمینه‌های کاری:
دکتر بهادر محمد امین متولد سال 1355 در تهران می باشد. وی پس از گذرندن دوره پزشکی عمومی در دانشگاه شهید بهشتی تهران ، در رشته جراحی مغز و اعصاب دانشگاه اصفهان ادامه تحصیل داد و موفق به کسب تخصص در رشته جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات گردید. دوره طرح خود را در استان گیلان گذراند و در حال حاضر در مراکز درمانی متعددی در تهران مشغول به خدمت رسانی می باشد. در طی این مدت در دوره های آموزشی تکمیلی متعددی به خصوص در زمینه جراحی کم تهاجمی شرکت نموده است. قطعا جراحی نباید به عنوان اولین و مهمترین راه درمان تلقی گردد و تا حد امکان باید از روشهای درمانی ساده و غیر تهاجمی و یا نهایتا روشهای کمتر تهاجمی استفاده گردد. اما در بعضی شرایط خاص طر جراحی نکردن، از عوارض جراحی خیلی بیشتر بوده و اگر بیمار به موقع تحت عمل جراحی قرار نگیرد، عوارض شدید و جبران ناپذیری سلامتی بیمار را تهدید خواهد کرد لذا هدف از راه اندازی این وب سایت این خواهد بود که با زبانی ساده در خصوص بیماری های شایع مغز و اعصاب و ستون فقرات خدمت هموطنان عزیز اطلاع رسانی گردد و آنان را با روشهای جدید درمانی آشنا نماید.همچنین با انجام مشاوره و پاسخ به پرسشهای بیماران عزیز، بهترین روشهای درمانی موجود را خدمتشان به اشتراک گذاشته تا در حد امکان آنان را از سردرگمی در انتخاب روشهای درمانی نجات دهیم.
آدرس: تهران، میدان ولیعصر، بلوار کشاورز، خیابان وصال، خیابان ایتالیا، ساختمان پزشکان ایتالیا، طبقه 4
شماره تماس پاسخ‌گویی: 02188394385
پیوندها:
هم‌رسانی با دوستان
ساعت کاری دکتر بهادر محمدامین
« هفته پیشین
هفته پسین »
گرفتن نوبت دیدار
نگاه شما
ثبت دیدگاه
قبل از مراجعه با شماره نوشته‌شده، تماس بگیرید.
در این برگه، دسترسی به شماره مطب، آدرس تلگرام، رزومه و بیوگرافی پزشک، آدرس مطب، پیج اینستاگرام، نوبت‌دهی اینترنتی، روزهای کاری دکتر و دیگر راه‌های تماس با دکتر بهادر محمدامین را دارید.
در راستای مطلع شدن از بیوگرافی، هزینه ویزیت، نوبت گرفتن از، ساعت کاری دکتر بهادر محمدامین با شماره‌های گفته‌شده، تماس بگیرید.
مطب‌ها و مرکزهای خوب
مطب‌ها و مرکزهای توصیه شده
دکتر محمدحسین چلبی دکتر ملیحه قدسی روحانی دکتر لیلا ابدی دکتر طاهره رضائی محمدحسین سپهریان دکتر راضیه فرخی راد
نمایه‌های دکتر بهادر محمدامین
دکتر بهادر محمدامین در دکتر بیگ دکتر بهادر محمدامین در سرچ دکتر دکتر بهادر محمدامین در دکترفارسی
موتور جست‌وجوی پجشگی همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger