دکتر سپیده ترامشلو پور
متخصص: کایروپرکتیک
دکتر سپیده ترامشلو پور
تگ لاین: متخصص: کایروپرکتیک
زمینه‌های کاری:
دکتر سپیده ترامشلوپور فارغ التحصیل رشته زیست شناسى از دانشگاه لوس انجلس آمریکا و دکتراى کایروپراکتیک از دانشگاه کلیولند لوس آنجلس می باشد. وی از اعضای رسمی انجمن کایروپراکتیک آمریکا و ایران هستند. او پس از 13 سال اقامت در خارج از کشور تصمیم به بازگشت و ادامه طبابت در ایران را گرفتند. گاهی اوقات درمانگر کایروپراکتیک از روش های فیزیوتراپی برای کاهش درد بیمار استفاده میکند. روش هایی مانند سرما و گرما ماساژ اولتراسوند دیاترمی تحریک الکتریکی عضلات تحریک الکتریکی اعصاب کشش اشعه مادون قرمز همانطور که گفته شده زمینه اصلی فعالیت کایروپراکتیک درمان کمردرد و دردهای گردنی است. با این حال بعضی مواقع ممکن است در درمان سردرد و بعضی دردهای مفاصل دیگر هم فعالیت کنند.
نشانی: تهران، میرداماد، انتهای پل میرداماد، پلاک 315
شماره تلفن پاسخ‌گویی: 02122643758
پیوندها:
هم‌رسانی با دوستان
ساعت کاری دکتر سپیده ترامشلو پور
« هفته پیش
هفته پس »
دریافت نوبت دیدار
نوشتن نظر شما
ارسال دیدگاه
به منظور مطلع شدن از ساعت کاری، کارنامه، هزینه ویزیت، نوبت گرفتن از دکتر سپیده ترامشلو پور با شماره‌های نوشته‌شده، تماس بگیرید.
لطفا قبل از دیدار با شماره تلفن گفته‌شده، تماس بگیرید.
در این پیج، توانایی آشنایی با شماره تلفن مطب، پروفایل اینستاگرام، رزومه و بیوگرافی پزشک، کانال تلگرام، نوبت‌گیری اینترنتی، آدرس مطب، برنامه حضور پزشک و دیگر راه‌های تماس با دکتر سپیده ترامشلو پور را دارید.
مطب‌ها و مرکزهای خوب
مطب‌ها و مرکزهای پیشنهاد شده
علی جواهریان دکتر فیض اله نیازی شهرکی دکتر علیرضا خوشنامی دکتر پروین نیک زاد دکتر محمد حسین دشتی رحمت آبادی دکتر محمد محبی
دکتر سپیده ترامشلو پور در دیگر وب‌سایت‌ها
دکتر سپیده ترامشلو پور در کلیک دکتر دکتر سپیده ترامشلو پور در دکتر نزدیک دکتر سپیده ترامشلو پور در دکتر بیگ
موتور جست‌وجوی پجشگی همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger