مرکز داخلی مسعود
متخصص: مشاور بیماریهای گوارش، کبد تهران
مرکز داخلی مسعود
آشنایی کوتاه: متخصص: مشاور بیماریهای گوارش، کبد تهران
خدمات:
کلینیک تخصصی داخلی مسعود دارای بخش هایی از قبیل کموتراپی یا شیمی درمانی، تصویربرداری، داروخانه، آزمایشگاه، بخش کلونوسکوپی و آندوسکوپی که به ترتیب تصویر برداری از دستگاه گوارش را بصورت تحتانی و فوقانی انجام می دهند، دابل بالون برای مشاهده طول روده کوچک و آندوسونوگرافی برای تشخیص های پیچیده و... می باشد. این مرکز تخصصی گوارش و داخلی با گردآوری 22 فوق تخصص گوارش و کبد که بیشتر آنها از اساتید برجسته دانشگاهی می باشند توانسته گام مهمی را در بخش درمان بیماری های گوارشی بردارد. این کادر دارای پزشکانی می باشد که هر کدام در یکی از شاخه های گوارش دارای تجربه بیشتری می باشند و این امر باعث می شود تا هر بیماری که در زمینه بیماری های گوارشی به این کلینیک مراجعه می کند به دنبال پاسخ نهایی خود باشد. از نظر تجهیزات پزشکی نیز باید گفت برخی از دستگاه های موجود در کلینیک تخصصی مسعود در داخل کشور بی نظیر است، مانند دستگاه " فایبرواسکن " که برای تشخیص میزان سختی بافت کبد از آن استفاده می شود که جایگزین نمونه برداری شده است. و شایان ذکر است که کلینیک مسعود جزو اولین مراکزی است که از این دستگاه استفاده کرده است . لازم به ذکر است که این تکنولوژی چند سالی است که در دنیای پزشکی مطرح می باشد. اولین مرکزی که در کشور آندوسکوپی و دابل بالون را به صورت خصوصی انجام می دهد نیز این مرکز می باشد. لازم به ذکر است که این مرکز علی رغم هسته تخصصی خود در زمینه گوارش، برای تکمیل فرآیند تشخیصی خود از چند تخصص مرتبط با گوارش نیز دعوت به همکاری نموده است که از جمله این تخصص ها عبارتند از ریه، تغذیه، پستان.
نشانی: تهران، خیابان کارگر شمالی، بالاتر از بزرگراه جلال آل احمد، خیابان 19، پلاک 144
شماره تلفن پاسخ‌گویی: 02154534000
پیوندها:
فرستادن به دوستان
ساعت کاری مرکز داخلی مسعود
« هفته پیشین
هفته پسین »
دریافت نوبت دیدار
نوشتن تجربه شما
ثبت کامنت
لطفا پیش از مراجعه با شماره تلفن گفته‌شده، تماس بگیرید.
در راستای آگاه شدن از هزینه ویزیت، بیوگرافی، ساعت کاری، نوبت گرفتن از مرکز داخلی مسعود با تلفن‌های نوشته‌شده، تماس بگیرید.
شما در این نمایه، دسترسی به پیج اینستاگرام، روزهای حضور دکتر، شماره مطب، رزومه و بیوگرافی دکتر، آدرس مطب، آدرس کانال تلگرام، نوبت‌دهی اینترنتی و دیگر راه‌های تماس با مرکز داخلی مسعود را خواهید داشت.
مطب‌ها و مرکزهای متمایز
مطب‌ها و مرکزهای پیشنهاد شده
مریم صبور دکتر ادریس خدمتی دکتر فرهود معصومی دکتر سید محمد جعفری دکتر زهرا مشایخی قره قوینلو دکتر مجید موحدی
نمایه‌های مرکز داخلی مسعود
مرکز داخلی مسعود در دیجی دکتر مرکز داخلی مسعود در سرچ دکتر مرکز داخلی مسعود در کلیک دکتر
موتور جست‌وجوی پجشگی همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger