دکتر حمید حبوباتی
متخصص: جراحی مغز، اعصاب، ستون فقرات
دکتر حمید حبوباتی
آشنایی: متخصص: جراحی مغز، اعصاب، ستون فقرات
خدمات:
دکتر حمید حبوباتی یکی از معروفترین متخصصین جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات در یزد است. این پزشک جوان و پنجه طلای استان یزد بزرگترین رویا و رسالت خود برای روزهای پیش رو را رسیدن به راه حلی قطعی برای درمان بیماران ضایعه ی نخاعی قرار داده است. موضوعی که در گذشته نیز چند بار به سمت آن یورش برده و به نتایج قابل توجهی هم رسیده است. او در این باره اینگونه توضیح می دهد: در سال 1392 برای اولین بار و بعد از دریافت مجوزهای لازم، کار درمان را بر روی 15 بیمار قطع نخاعی آغاز کردیم و به روش » تکثیر سلول های بنیادی در محیط کشت محصول » حدود 20 میلیون سلول که از خود بیماران گرفته شده بود را در بافت های آسیب دیده تزریق کردیم و به نتایجی خوبی رسیدیم. او ادامه می دهد با توجه به اینکه این روش برای اولین بار درسطح جهان و در استان یزد مورد استفاده قرار گرفته شده است برای رسیدن به نتایج ایده آل به کمک و همت مسئولین، زیرساخت های مناسب و به کارگیری نیروهای متخصص و با سواد نیاز داریم تا بتوانیم قدرت پزشکی کشورمان را به رخ جهانیان بکشیم.
آدرس: یزد، بلوار طالقانی، جنب آزمایشگاه مرکزی، انتهای کوچه گلچین، (کوچه بیمه ایران)
شماره تماس پاسخ‌گویی: 03537288008
پیوندها:
اشتراک‌گذاری نمایه
ساعت کاری دکتر حمید حبوباتی
« هفته پیشین
هفته پسین »
درخواست نوبت دیدار
نوشتن نگاه شما
ارسال پیام
لطفا پیش از مراجعه با تلفن گفته‌شده، زنگ بزنید.
شما در این صفحه، توانایی آشنایی با شماره تلفن مطب، آدرس کانال تلگرام، آدرس مطب، رزومه و بیوگرافی پزشک، پیج اینستاگرام، نوبت‌دهی اینترنتی، برنامه حضور پزشک و دیگر راه‌های تماس با دکتر حمید حبوباتی را خواهید داشت.
به منظور مطلع شدن از کارنامه، نوبت گرفتن از، ساعت کاری، هزینه ویزیت دکتر حمید حبوباتی با تلفن‌های گفته‌شده، تماس بگیرید.
مطب‌ها و مرکزهای خوب
مطب‌ها و مرکزهای پیشنهاد شده
دکتر عبدالکریم میرخانی دکتر حاجیه قره باغی دکتر فاطمه قائدرحمتی دکتر محمدجواد اسلامی پور دکتر شیرین معتمدی دکتر شهروز بزرگی
نمایه‌های دکتر حمید حبوباتی
دکتر حمید حبوباتی در دکتر ماهر دکتر حمید حبوباتی در دیجی دکتر دکتر حمید حبوباتی در دکتر نزدیک
موتور جست‌وجوی پجشگی همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger