شنوایی شناسی و سمعک تبسم
شنوایی شناسی و سمعک تبسم
تگ لاین:
زمینه‌های کاری: کاشت حلزون شنوایی، تجویز و تنظیم انواع سمعک نامرئی، سمعک دیجیتال، سمعک هوشمند، انجام کلیه آزمون های الکتروفیزیولوژیک شنوایی (ASSR- ABR- OAE HearLab)، انجام کلیه آزمون های بررسی سیستم تعادل (VNG- EcochG- VEMP- vHIT)، ارزیابی و درمان وزوز گوش (نوروفیدبک-tDCS CBT و تینیتوس مسکر)، توانبخشی ضایعات محیطی و مرکزی سیستم تعادل، مشاوره و توانبخشی شنوایی افراد کم شنوا و ناشنوا (کاربران سمعک و کاشت حلزون شنوایی)، ارزیابی شنوایی و تجویز سمعک در منزل و محل کار
⚫️ مدیر مرکز: مجید کریمی ⚫️ این مرکز در راستای اهداف ارزیابی و مداخله زودهنگام اقدام به ارزیابی مراجعان می نماید تا وضعیت شنوایی، گفتاری و روانشناختی کودک و شرایط روانی خانواده او مورد ارزیابی دقیق قرار گیرد. ⚫️ مراجعان در این مرکز بعد از تکمیل ارزیابی های اولیه گفتاری، شنیداری و روانشناسی با توجه به سطح سنی، وضعیت گفتاری و نوع وسیله کمک شنیداری (سمعک یا کاشت حلزون) مجموعه ای از خدمات ویژه را دریافت می کنند.
آدرس: خوزستان، اهواز، خیابان آزادگان، (24 متری)، خیابان شریف زاده، نبش نظام وفا، مجتمع تبسم
شماره تلفن پذیرش: 06132926840 - 50
پیوندها: وب‌گاه، اینستاگرام، تلگرام،
هم‌رسانی با دوستان
این نقشه، نشانی شنوایی شناسی و سمعک تبسم متخصص  در شهر اهواز است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی شنوایی شناسی و سمعک تبسم
ساعت کاری شنوایی شناسی و سمعک تبسم
« هفته پیش
هفته پس »
گرفتن نوبت دیدار
دیدگاه شما
فرستادن کامنت
برای اطلاع از نوبت گرفتن از، بیوگرافی، هزینه ویزیت، ساعت کاری شنوایی شناسی و سمعک تبسم با شماره‌های نوشته‌شده، تماس بگیرید.
لطفا قبل از دیدار با شماره نوشته‌شده، زنگ بزنید.
در این نمایه، توانایی دیدن رزومه و بیوگرافی پزشک، شماره تلفن مطب، نشانی اینستاگرام، برنامه حضور پزشک، نوبت‌دهی اینترنتی، تلگرام، آدرس مطب و دیگر راه‌های تماس با شنوایی شناسی و سمعک تبسم را دارید.
مطب‌ها و مرکزهای هم‌کار
مرکز ارزیابی و توانبخشی سرگیجه و تعادل پاستور
مطب‌ها و مرکزهای پیشنهاد شده
دکتر مارتا طاهرزاده دکتر سعدی بازیار دکتر شهریار اقتصادی دکتر سیدداود ابطحی دکتر امید رودگر دکتر حمیدرضا هوشیاری منش
شنوایی شناسی و سمعک تبسم در دیگر وب‌سایت‌ها
شنوایی شناسی و سمعک تبسم در دکتر بیگ شنوایی شناسی و سمعک تبسم در دکتر ماهر شنوایی شناسی و سمعک تبسم در سرچ دکتر
موتور جست‌وجوی پجشگی همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger