گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر
گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر
آشنایی:
خدمات: کاردرمانی جسمی، کاردرمانی ذهنی، توانبخشی دست، مشکلات حرکتی، بیماری های اسکلتی و عضلانی، مشکلات حرکتی و تعادلی، سکته مغزی، ام اس، پارکینسون، تومور و ضربه مغری، مشاوره تخصصی توانبخشی، درمان لکنت، مشکلات تلفظ، اختلالات صوت، مشکلات توجه و تمرکز، اتیسم، بیش فعالی، مشکلات گفتاری ناشی از سکته مغزی و فلج مغزی، اختلالات یادگیری، سندرم داون
⚫️ کلینیک توانبخشی آیتن در بخش های مجزا ؛ سایت کاردرمانی جسمی – کاردرمانی ذهنی – آموزشی ، سایت گفتاردرمانی ، بازی درمانی، گروه درمانی، اتاق تاریک و نوروفیدبک خدمات خود را ارائه میدهد. ⚫️ کلینیک توابخشی آیتن با هدف بهبود عملکرد و توانمندسازی افراد و با بهره گیری از جدیدترین شیوه های علمی وتکنیک های نوین و با همکاری متخصصین و درمانگران مجرب به ارائه خدمات توانبخشی در اسلامشهر و حومه می پردازد.
نشانی: تهران، اسلامشهر، خیابان باغ فیض، کوچه اول، پلاک 55، طبقه 2، واحد 4
شماره تلفن پذیرش: 09013243301
شماره تلفن پذیرش: 02156370748
لینک‌ها: وب‌گاه، تلگرام، اینستاگرام،
هم‌رسانی با دوستان
این نقشه، آدرس گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر متخصص  در شهر اسلامشهر است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر
ساعت کاری گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر
« هفته گذشته
هفته آینده »
درخواست نوبت دیدار
نگاه شما
ثبت دیدگاه
شما در این صفحه، توانایی دیدن روزهای کاری دکتر، رزومه و بیوگرافی دکتر، آدرس مطب، نشانی اینستاگرام، تلگرام، نوبت‌گیری اینترنتی، شماره مطب و دیگر کانال‌های تماس با گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر را خواهید داشت.
برای اطلاع از نوبت گرفتن از، هزینه ویزیت، ساعت کاری، کارنامه گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر با تلفن‌های نوشته‌شده، زنگ بزنید.
لطفا پیش از مراجعه با شماره نوشته‌شده، زنگ بزنید.
گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر در دیگر وب‌سایت‌ها
گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر در دکتر ماهر گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر در سرچ دکتر گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر در دکتر بیگ
موتور جست‌وجوی پجشگی همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger