شنوایی شناسی و سمعک پژواک
مرکز توانبخشی شنوایی، گفتار و زبان پژواک
شنوایی شناسی و سمعک پژواک
تگ لاین: مرکز توانبخشی شنوایی، گفتار و زبان پژواک
خدمات: غربالگری شنوایی نوزادان، شنوایی سنجی نوزادان، شنوایی سنجی کودکان، شنوایی سنجی بزرگسالان، شنوایی سنجی با سمعک، شنوایی سنجی بدون سمعک، شنوایی سنجی ادیومتری بازی، تست ABR، تست OAE، تست ASSR، تجویز و تنظیم سمعک کودکان، تجویز و تنظیم سمعک بزرگسالان، شنوایی سنجی
((پذیرش با تعیین وقت قبلی می باشد)) ⚫️ مرکز توانبخشی شنوایی، گفتار و زبان پژواک بعنوان یک مرکز خانواده و کودک کم شنوا با مجوز رسمی از سازمان بهزیستی استان تهران در خدمت مراجعین محترم می باشد. ⚫️ مرکز پژواک بخش قابل توجهی از فعالیت ها و همکاری های خود را به مراکز کاشت حلزون کشور اختصاص داده و متخصصین این مرکز در تیم کاشت حلزون بیمارستان لقمان حکیم فعالیت دارند. کودکان کم شنوا با کاشت حلزون از بیمارستان های مختلف کشور در این مرکز پذیرش و تحت دریافت خدمات توانبخشی قرار می گیرند.
آدرس: تهران، خیابان دماوند، ایستگاه بی آر تی سبلان، بلوار اشراقی، کوچه امینی، پلاک 63
شماره تلفن نوبت دهی: 02177813477
شماره تلفن نوبت دهی: 02144495725
پیوندها: مرکز توانبخشی شنوایی گفتار و زبان پژواک، گروه شنوایی پژواک 88، تلگرام، اینستاگرام،
هم‌رسانی با دوستان
این نقشه، نشانی شنوایی شناسی و سمعک پژواک متخصص مرکز توانبخشی شنوایی، گفتار و زبان پژواک در شهر تهران است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی شنوایی شناسی و سمعک پژواک
ساعت کاری شنوایی شناسی و سمعک پژواک
« هفته گذشته
هفته آینده »
درخواست نوبت دیدار
کامنت شما
ثبت کامنت
برای با خبر شدن از ساعت کاری، کارنامه، نوبت گرفتن از، هزینه ویزیت شنوایی شناسی و سمعک پژواک با تلفن‌های نوشته‌شده، زنگ بزنید.
خواهش می‌شود پیش از دیدار با شماره تلفن نوشته‌شده، هماهنگی کنید.
شما در این صفحه، توانایی آشنایی با برنامه حضور پزشک، شماره تلفن مطب، پیج اینستاگرام، آدرس کانال تلگرام، نوبت‌دهی اینترنتی، آدرس مطب، رزومه و بیوگرافی دکتر و دیگر کانال‌های ارتباط با شنوایی شناسی و سمعک پژواک را خواهید داشت.
مطب‌ها و مرکزهای برجسته
مرکز تخصصی سنجش شنوایی و سمعک کودک و بزرگسال پژواک ( نارمک ) مرکز تخصصی سنجش شنوایی و سمعک کودک و بزرگسال پژواک مرکز تخصصی سنجش شنوایی و سمعک کودک و بزرگسال پژواک ( دماوند ) مرکز تخصصی سنجش شنوایی و سمعک کودک و بزرگسال پژواک ( امام حسین ) شنوایی شناسی و سمعک بیمارستان دی مرکز تخصصی سنجش شنوایی و سمعک کودک و بزرگسال پژواک ( تهرانپارس )
مطب‌ها و مرکزهای پیشنهادی
دکتر امیرعباس مهرپویا دکتر سارا کاظم پور اردبیلی دکتر مژگان فائضی مهدی برائتی دکتر آزاده نجارزاده دکتر سولماز نتنج
شنوایی شناسی و سمعک پژواک در اینترنت
شنوایی شناسی و سمعک پژواک در دکترفارسی شنوایی شناسی و سمعک پژواک در سرچ دکتر شنوایی شناسی و سمعک پژواک در کلیک دکتر
موتور جست‌وجوی پجشگی همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger