کاردرمانی کوشا
کاردرمانی کوشا
تگ لاین:
زمینه‌های کاری: کاردرمانی جسمی، کاردرمانی ذهنی، بازی درمانی، موسیقی درمانی، کاردرمانی مبتنی بر پردازشگر هوشمند، مشاوره ویژه فرزند پروری
کاردرمانی کوشا با بیش از یک دهه سابقه درخشان در حوزه توانمندسازی کودکان و نوجوانان و با کادری مجرب این آمادگی را دارد که برای کمک به رفع اشکالات جسمی، ذهنی، درکی، حرکتی، رفتاری و ارتباطی کودکان و نیز تلاش برای به حداقل رساندن مشکلات فرزندان شما، همراه و مشاور شما باشد. همکاران ما در این کلینیک سعی دارند با استفاده از علوم روز توانبخشی و کاردرمانی، گامهای اساسی در راستای توانمندسازی کودکان و نوجوانان بردارند.
نشانی: تهران، خیابان اسدآبادی، (یوسف آباد)، ابتدای خیابان چهارم، پلاک 3
شماره تماس نوبت دهی: 02188919230
شماره تماس نوبت دهی: 02188953676
شبکه‌های اجتماعی: وب‌گاه، تلگرام، اینستاگرام،
فرستادن به دوستان
این نقشه، آدرس کاردرمانی کوشا متخصص  در شهر تهران است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس کاردرمانی کوشا
ساعت کاری کاردرمانی کوشا
« هفته پیشین
هفته پسین »
درخواست نوبت دیدار
نوشتن نظر شما
فرستادن دیدگاه
در این پروفایل، توانایی دیدن رزومه و بیوگرافی دکتر، نوبت دهی اینترنتی، آدرس مطب، نشانی اینستاگرام، شماره تلفن مطب، کانال تلگرام، روزهای حضور دکتر و دیگر راه‌های تماس با کاردرمانی کوشا را خواهید داشت.
پیش از مراجعه حضوری با شماره تلفن گفته‌شده، هماهنگی کنید.
برای آگاه شدن از ساعت کاری، هزینه ویزیت، کارنامه، نوبت گرفتن از کاردرمانی کوشا با شماره‌های گفته‌شده، تماس بگیرید.
مطب‌ها و مرکزهای هم‌کار
گفتاردرمانی و کاردرمانی چاوان توانبخشی خازنی ( مهرآباد ) مهدیه سادات متولیان (مجیدیه جنوبی) گفتاردرمانی و کاردرمانی امید شرق( تهرانپارس ) گفتاردرمانی ، کاردرمانی و مشاوره دریا محمد گوهری فر ( پیروزی )
مطب‌ها و مرکزهای توصیه شده
دکتر منصوره نیلی احمد آبادی دکتر علیرضا منافی راثی دکتر نسرین فیاض دستجردی دکتر سعید قمی دکتر الهام متولی امامی دکتر زهرا دهقان
دامنه‌های دیگر کاردرمانی کوشا
کاردرمانی کوشا در سرچ دکتر کاردرمانی کوشا در کلیک دکتر کاردرمانی کوشا در دیجی دکتر
موتور جست‌وجوی پجشگی همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger