دکتر کیهان قدیمی
پزشک عمومی
دکتر کیهان قدیمی
آشنایی کوتاه: پزشک عمومی
زمینه‌های کاری:
جراح - دندانپزشک تخصص در ایمپلت و ارتودنسی و زیبایی   دکتر کیهان قدیمی؛ در سال  1378 از دانشکده دندانپزشکی تبریز فارغ التحصیل شده اند. دکتر قدیمی موسس اولین درمانگاه شبانه روزی و مدرن دندانپزشکی عمومی و تخصصی در شهرستان میانه هستند. حسن خلق و شهرت ایشان در انجام ایمپلنت و ارتودنسی منجر به مراجعه بسیاری از بیماران از سایر شهرستان های استان واشتهار این مرکز در شهرستان میانه گردید. دکتر قدیمی برای گذراندن دوره های تخصصی به مدت 10 سال در خارج از کشور و تحت نظر اساتید به نام دندانپزشکی در کشورهای آلمان، فیلیپین، ایتالیا و آمریکا صرف زمان نمودند و دراین بین تجارب بسیار زیادی کسب نمودند. درحال حاضر ایشان یکی از متبحرترین دندانپزشکان در انجام ارتودنسی در ایران هستند. 🟦 همچنین ایشان زیر نظر اساتید بین المللی به نام این رشته ⚫️ دکتر مک کارن متخصص ترمیم و زیبایی در شیکاگو ⚫️ دکترکاملیا آرکانجلو رئیس دانشگاه دندانپزشکی رم آموزش دیده اند و افتخار شاگردی نزد اساتید فوق را داشته اند. 🟦 همچنین در زمینه زیبایی و ترمیمی نیز زیر نظر اساتید ایرانی ⚫️ دکتر طبری رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه تهران ⚫️ پروفسور علی یزدانی عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی ⚫️ دکتر مهدی جوان عضو هیات علمی دانشگاه همدان ⚫️ دکتر حسین نواب بنیانگذار دانشکده دندانپزشکی ⚫️ دوره های ترمیم و زیبایی دندان را در طی 5 سال آموزش دیده اند، علاوه بر این ایشان در بیش از 200 سمینار تخصصی داخلی و خارجی حضور داشتند.
آدرس: تهران، سعادت آباد، چارباغ دریا، روبه‌رو صرافی های جنوبی، پلاک 68، 64، 62
شماره تلفن پاسخ‌گویی: 02140883116
شبکه‌های اجتماعی:
اشتراک‌گذاری نمایه
این نقشه، نشانی دکتر کیهان قدیمی متخصص پزشک عمومی در شهر تهران است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی دکتر کیهان قدیمی
ساعت کاری دکتر کیهان قدیمی
« هفته گذشته
هفته آینده »
دریافت نوبت دیدار
نگاه شما
ارسال دیدگاه
در راستای مطلع شدن از نوبت گرفتن از، ساعت کاری، رزومه، هزینه ویزیت دکتر کیهان قدیمی با شماره‌های نوشته‌شده، زنگ بزنید.
شما در این پیج، دسترسی به آدرس مطب، نوبت دهی اینترنتی، رزومه و بیوگرافی دکتر، نشانی اینستاگرام، آدرس تلگرام، برنامه حضور پزشک، شماره مطب و دیگر راه‌های تماس با دکتر کیهان قدیمی را خواهید داشت.
لطفا پیش از مراجعه حضوری با شماره تلفن نوشته‌شده، هماهنگی کنید.
مطب‌ها و مرکزهای شاخص
دکتر مرجان خلیلی دکتر مرجان خلیلی ( الهیه ) دکتر مرجان خلیلی ( اندرزگو ) دکتر مرجان خلیلی ( قیطریه )
مطب‌ها و مرکزهای پیشنهاد شده
دکتر فاطمه سعیدی گلوجه دکتر محمدهادی فرجی دکتر شایسته میراعلایی دکتر زهرا پناهی دکتر فریده رضائی دکتر مهدی علیان
دامنه‌های دیگر دکتر کیهان قدیمی
دکتر کیهان قدیمی در سرچ دکتر دکتر کیهان قدیمی در دکتر بیگ دکتر کیهان قدیمی در کلیک دکتر
موتور جست‌وجوی پجشگی همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger