دکتر علی رزم کن
متخصص: جراحی مغز و اعصاب؛ فلوشیپ: استریوتاکسی و جراحی فانکشنال
دکتر علی رزم کن
آشنایی: متخصص: جراحی مغز و اعصاب؛ فلوشیپ: استریوتاکسی و جراحی فانکشنال
زمینه‌های کاری:
بیماران مبتلا به پارکینسون و دیستونی ابتدا باید با مطب دکتر رزم کن به شماره 07132359498 تماس گرفته و در روزهای تعیین شده توسط نورولوژیست تیم دکتر رزم کن در مطب ویزیت شوند و تنها در صورت تایید و نیاز به جراحی توسط دکتر رزم کن ویزیت خواهند شد. جراح و متخصص مغز و اعصاب ، ستون فقرات ، دیسک فلوشیپ استریو تاکسی ، جراحی فانکشنال 🟦 اختلالاتی که برای آنها میتوانید به جراح مغز و اعصاب (نوروسرجن) دکتر علی رزم کن مراجعه نمایید ⚫️ ارائه اخرین MRI بیمار الزامی میباشد ⚫️ نوبت های اینترنتی برای بیماران دیستونی و پارکینسون نمی باشد. ⚫️ در صورت نداشتن نامه کانسالت داشتن MRI الزامیست. ⚫️ دیسک های گردن و کمر و اختلالات ستون فقرات نیازمند جراحی های باز و لیزر یا مشاوره جراحی (انجام پیشرفته ترین نوع جراحی های لیزر :Rf.دیسکوژل و ...) ⚫️ از قبیل تنگی نخاع،بیرون زدگی دیسک،لغزندگی و شکستگی مهره، ⚫️ ضربه به سر و درمان جراحی خونریزی های مغزی ⚫️ تومورهای مغزی و نخاعی ⚫️ ضایعات مغزی نیازمند به جراحی و یا شنت گذاری مانند افزایش فشار مغزی ⚫️ عمل های sns (کارگزاری استیمولاتورهای مغزی و نخاعی برای کمک به کنترل ادرار و کنترل مدفوع مخصوصا در بیماران ضایعه نخاعی) ⚫️ عمل scs (کارگزاری محرک نخاعی جهت پایان دادن به دردهای مزمن و سوزش پا در اثر چسبندگی عمل های پیشین بیماران) ⚫️ جراحی بیماران ocd (بیماران مبتلا به وسواس شدید مقاوم به درمان) ⚫️ جراحی vns (بیماران مبتلا به تشنج که درمان دارویی برایشان پاسخگو نمیباشد)
آدرس: فارس، شیراز، خیابان زند، روبه‌رو بیست متری سینما سعدی، ساختمان بقراط، طبقه چهار، واحد راستا چپ
شماره تماس پاسخ‌گویی: 07132360534
شماره تلفن پاسخ‌گویی: 09179898808
پیوندها:
اشتراک‌گذاری نمایه
این نقشه، نشانی دکتر علی رزم کن متخصص جراحی مغز و اعصاب؛ استریوتاکسی و جراحی فانکشنال در شهر شیراز است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی دکتر علی رزم کن
ساعت کاری دکتر علی رزم کن
« هفته پیش
هفته پس »
درخواست نوبت دیدار
نوشتن نگاه شما
ثبت کامنت
به منظور اطلاع از بیوگرافی، نوبت گرفتن از، ساعت کاری، هزینه ویزیت دکتر علی رزم کن با شماره‌های گفته‌شده، زنگ بزنید.
خواهش می‌شود پیش از مراجعه با تلفن نوشته‌شده، تماس بگیرید.
شما در این جا، دسترسی به آدرس مطب، نوبت‌گیری اینترنتی، آدرس کانال تلگرام، شماره مطب، روزهای کاری دکتر، اینستاگرام، رزومه و بیوگرافی پزشک و دیگر کانال‌های ارتباط با دکتر علی رزم کن را خواهید داشت.
مطب‌ها و مرکزهای شاخص
مطب‌ها و مرکزهای پیشنهادی
دکتر ماندانا شبیر دکتر محمدحسین منوچهری دکتر رکسانا کارگر دکتر حمیدرضا خلیلی دکتر امین اله حمیدی نسب دکتر امین صبوری
نمایه‌های دکتر علی رزم کن
دکتر علی رزم کن در کال دکتر دکتر علی رزم کن در دکتر نزدیک دکتر علی رزم کن در دکتر بیگ
موتور جست‌وجوی پجشگی همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger