دکتر خسرو دانشبد
متخصص: آسیب شناسی (پاتولوژی)
دکتر خسرو دانشبد
آشنایی: متخصص: آسیب شناسی (پاتولوژی)
خدمات:
دکتر خسرو دانشبد در سال 1312 در تهران بدنیا آمد.در سال 1331 در رشته پزشکی دانشگاه تهران تحصیل نمود. در سال 1337 جهت تحصیل عازم امریکا شد و از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و هاروارد در رشته های تخصصی کودکان و پاتولوژی فارغ التحصیل گردید.بوردهای تخصصی آمریکا را در بیماریهای کودکان و پاتولوژی دریافت داشت.در سال 1345 به عنوان استادیار دانشگاه شیراز شروع به کار نمود و بعد به عنوان استاد تمام وقت شیراز به تدریس، پژوهش و ارایه خدمات پاتولوژی پرداخت و کنفرانسهای سی بی سی و کنفرانسهای مشترک پاتولوژی-بالینی کودکان و مادران و نوزادان را راه اندازی نمود.در سال 1348 دوره یک ساله سفر مطالعاتی در دانشگاه واشنگتن سنت لویی آمریکا، تحت سرپرستی پروفسور اکرمن، به همراهی دکتر رسایی به عنوان مربی، دوره فوق تخصص سرجیکال پاتولوژی را گذراند. در سال 1354 به عنوان استاد مدعو به مدت یکسال در دانشگاه تگزاس در شهر دالاس آمریکا سرجیکال پاتولوژی را تدریس نمود و عضو کالج پاتولوژیستهای آمریکا شد.در سال 1358 به عنوان رییس بخش پاتولوژی دانشگاه شیراز منصوب شد.در سال 1365 آزمایشگاه تشخیص پزشکی را در شیراز تاسیس نمود و ازمایشات تخصصی قارچ شناسی، ایمونولوژی، هماتولوژی، بیوشیمی، میکروبشناسی، پاتولوژی، سیتولوژی را راه اندازی نمود.در طی این سالها فعالیتهای آزمایشگاه دکتر دانشبد گسترده تر شد و به سمت پیشرفت و تخصصی تر شدن بخشهای جدید توسط همکاران متخصص انجام گردید.
نشانی: فارس، شیراز، خیابان اردیبهشت، میان بیست متری، و صورتگر، پلاک 23
شماره تماس پاسخ‌گویی: 07132346325
پیوندها:
فرستادن به دوستان
ساعت کاری دکتر خسرو دانشبد
« هفته پیش
هفته پس »
درخواست نوبت دیدار
نگاه شما
ثبت پیام
در این پیج، توانایی آشنایی با اینستاگرام، برنامه حضور پزشک، تلگرام، نوبت دهی اینترنتی، شماره مطب، آدرس مطب، رزومه و بیوگرافی پزشک و دیگر راه‌های ارتباط با دکتر خسرو دانشبد را خواهید داشت.
پیش از دیدار با تلفن نوشته‌شده، زنگ بزنید.
به منظور با خبر شدن از بیوگرافی، ساعت کاری، هزینه ویزیت، نوبت گرفتن از دکتر خسرو دانشبد با تلفن‌های گفته‌شده، تماس بگیرید.
مطب‌ها و مرکزهای شاخص
زهرا نجاتی
مطب‌ها و مرکزهای توصیه شده
دکتر آرش کریمی توانبخشی و روان شناسی مهرآریا دکتر سیدحسن مرتضوی دکتر زهره سید جعفر تفرشی دکتر آریانا عزیزی دکتر امیرارسلان قباسیاه
دکتر خسرو دانشبد در دیگر وب‌سایت‌ها
دکتر خسرو دانشبد در دکتر بیگ دکتر خسرو دانشبد در دکتر نزدیک دکتر خسرو دانشبد در دکترفارسی
موتور جست‌وجوی پجشگی همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger