پزشک عنایت اله اسروش
متخصص: بینائی سنجی
پزشک عنایت اله اسروش
آشنایی کوتاه: متخصص: بینائی سنجی
زمینه‌های کاری: مشکلات بینایی مرتبط با یادگیری، استرابیسم (انحراف چشم)، امبلیوپی (تنبلی چشم)، مشکلات بینایی ناشی از صدمات مغزی، درمان‌های ویژن تراپی
دانش‌آموخته کارشناسی ارشد اپتومتریست عنایت ا… اسروش در سال 80 از دانشگاه شهید بهشتی با مدرک اپتومتری فارغ التحصیل و سپس تحصیلات تکمیلی را در دانشگاه مشهد گذراند به دنبال ان دوره های پیشرفته اموزش ویژن تراپی را که شامل درمان تنبلی چشم و انحرافات چشم به روش غیر جراحی و همچنین درمان اختلالات بینایی مرتبط با بینایی میباشد را در امریکا زیر نظر اساتید بزرگی چون پروفسور میپل، پروفسور هیلییر و پروفسور کفردا، پروفسورجفری کوپر و پروفسور باکسروم گذرانده است واکنون کلینیک بینایی سنجی و ویژن تراپی سروش با مدیریت ایشان یکی از بزرگترین و منحصر بفردترین کلینیکهای ویژن تراپی در نوع خود در خاورمیانه است. این مرکز بطور اختصاصی بر روی کودکان و بزرگسالان با مشکلات و اختلالات بینایی شامل مشکلات بینایی مرتبط با یادگیری، استرابیسم (انحراف چشم) ، امبلیوپی (تنبلی چشم) ، و مشکلات بینایی ناشی از صدمات مغزی درمانهای موثر ویژن تراپی را انجام میدهد.
نشانی: فارس، شیراز، معالی اباد، میان پزشکان، و دوستان، ساختمان اوتانا 1، واحد 105
شماره تماس پاسخ‌گویی: 07136341939
لینک‌ها: وب‌گاه،
فرستادن به دوستان
این نقشه، آدرس پزشک عنایت اله اسروش متخصص بینائی سنجی در شهر شیراز است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس پزشک عنایت اله اسروش
ساعت کاری پزشک عنایت اله اسروش
« هفته گذشته
هفته آینده »
درخواست نوبت دیدار
نوشتن تجربه شما
فرستادن پیام
خواهش می‌شود پیش از مراجعه حضوری با تلفن گفته‌شده، زنگ بزنید.
به منظور با خبر شدن از هزینه ویزیت، نوبت گرفتن از، ساعت کاری، رزومه پزشک عنایت اله اسروش با شماره‌های گفته‌شده، زنگ بزنید.
شما در این جا، توانایی آشنایی با آدرس مطب، رزومه و بیوگرافی پزشک، شماره مطب، روزهای کاری دکتر، تلگرام، نوبت‌دهی اینترنتی، پروفایل اینستاگرام و دیگر کانال‌های ارتباط با پزشک عنایت اله اسروش را خواهید داشت.
مطب‌ها و مرکزهای شاخص
مطب‌ها و مرکزهای پیشنهادی
دکتر محمد جعفر هاشمی دکتر مهتاب فرهمندمنفرد دکتر پروانه جلیلی اردی دکتر علیرضا پورصیرفی دکتر ربکا مناشه اف دکتر سیدمحمدباقر موسوی شوشتری
دامنه‌های دیگر پزشک عنایت اله اسروش
پزشک عنایت اله اسروش در دکترفارسی پزشک عنایت اله اسروش در دکتر نزدیک پزشک عنایت اله اسروش در دکتر ماهر
موتور جست‌وجوی پجشگی همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger