دکتر سید جواد هاشمیان
متخصص: چشم پزشکی؛ فلوشیپ: قرنیه، سگمان قدامی
دکتر سید جواد هاشمیان
آشنایی کوتاه: متخصص: چشم پزشکی؛ فلوشیپ: قرنیه، سگمان قدامی
خدمات: لیزیک، لازیک، قوز قرنیه، پیر چشمی، چشم و تغذیه، چشم و کامپیوتر، آب مروارید، آب سیاه، جراحی عیوب انکساری، لنزهای تماسی، عینک‌های طبی و آفتابی
اینجانب متولد خردادماه سال 1343، دوره ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان را در مشهد گذرانده ام. دوره پزشکی عمومی را در دانشگاه علوم پزشکی کرمان گذرانده و در سال 1368 با رتبه اول فارغ التحصیل شدم. در آذرماه سال 1368 دوره دستیاری چشم پزشکی را در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، بیمارستان لبافی نژاد شروع و در سال 1371 در امتحان پره برد نفر اول و در همان سال فارغ التحصیل گردیدم. در اواخر سال 1371، دوره فلوشیپ بیماری های قرنیه و سگمان قدامی چشم را در دانشگاه شهید بهشتی بیمارستان لبافی نژاد شروع و در سال 1373 به اتمام رسانیده ام. از سال 1373 در بیمارستان فجر تهران در بخش چشم شروع به کار نموده و تا کنون مسئولیت آن بخش را عهده دار می باشم. همچنین از سال 1378 در مرکز چشم پزشکی نگاه، مشغول فعالیت می باشم. اینجانب از سال 1380 عضو انجمن جراحان آب مروارید و عیوب انکساری اروپا European Society of Cataract and Refractive Surgeons و عضو آکادمی چشم پزشکی امریکا American Academy of Ophtalmalogy و عضو انجمن بین المللی جراحی عیوب انکساری آکادمی چشم پزشکی امریکا International Society of Refractive Surgery of the AAO می باشم.
نشانی: تهران، خیابان پاسداران، نبش دشتستان 5، پلاک 148، طبقه 4، واحد 12
شماره تماس پاسخ‌گویی: 02122857955
شماره تلفن پاسخ‌گویی: 02122856185
لینک‌ها: وب‌گاه،
هم‌رسانی با دوستان
این نقشه، آدرس دکتر سید جواد هاشمیان متخصص چشم پزشکی؛ قرنیه، سگمان قدامی در شهر تهران است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس دکتر سید جواد هاشمیان
ساعت کاری دکتر سید جواد هاشمیان
« هفته پیش
هفته پس »
گرفتن نوبت دیدار
کامنت شما
ثبت دیدگاه
شما در این صفحه، توانایی آشنایی با برنامه حضور پزشک، شماره مطب، آدرس مطب، رزومه و بیوگرافی پزشک، تلگرام، پروفایل اینستاگرام، نوبت‌دهی اینترنتی و دیگر کانال‌های تماس با دکتر سید جواد هاشمیان را دارید.
لطفا قبل از مراجعه با تلفن نوشته‌شده، زنگ بزنید.
به منظور آگاهی از هزینه ویزیت، نوبت گرفتن از، ساعت کاری، کارنامه دکتر سید جواد هاشمیان با تلفن‌های گفته‌شده، زنگ بزنید.
مطب‌ها و مرکزهای برجسته
مرکز زیبایی پوست الماس مرکز زیبایی پوست الماس (تهرانپارس) مرکز زیبایی پوست الماس (حکیمیه) مرکز زیبایی پوست الماس (پاسداران)
مطب‌ها و مرکزهای پیشنهاد شده
دکتر فرزانه فرخ نژاد دکتر بهزاد بصیری دکتر سید اکبر امامی دکتر کیان دارابی گفتاردرمانی بیان شیوا دکتر ایرج حیدری
دکتر سید جواد هاشمیان در اینترنت
دکتر سید جواد هاشمیان در دکتر نزدیک دکتر سید جواد هاشمیان در دیجی دکتر دکتر سید جواد هاشمیان در دکتر بیگ
موتور جست‌وجوی پجشگی همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger