کاردرمانی و گفتاردرمانی نوتوان
کاردرمانی و گفتاردرمانی نوتوان
تگ لاین:
خدمات: درمان اختلالات رشد حرکتی و ذهنی کودکان، اتیسم، فلج مغزی، اختلالات راه رفتن، افزایش مهارتهای دست و نوشتاری، ارزیابی و تجویز کفش طبی و ارتزها، مشاوره رایگان، درمان لکنت، مشکلات تولید گفتار، اختلالات صوت، اختلالات یادگیری، کم شنوایی، مشکلات توجه و تمرکز، اتیسم، بیش فعالی، کودکان با عقب ماندگی ذهنی و سندروم داون، اختلالات بلع، آفازی، اختلالات گفتاری بعد از سکته مغزی، شکاف کام و لب
ارگوتراپیست: رامین محمدی
نشانی: مازندران، آمل، خیابان هراز آفتاب 5، نبش اولین چهارراه، موسسه کاردرمانی نوتوان
شماره تلفن پذیرش: 01144223568
لینک‌ها: اینستاگرام،
هم‌رسانی با دوستان
این نقشه، آدرس کاردرمانی و گفتاردرمانی نوتوان متخصص  در شهر آمل است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس کاردرمانی و گفتاردرمانی نوتوان
ساعت کاری کاردرمانی و گفتاردرمانی نوتوان
« هفته گذشته
هفته آینده »
درخواست نوبت دیدار
کامنت شما
فرستادن کامنت
خواهش می‌شود قبل از مراجعه حضوری با تلفن نوشته‌شده، هماهنگی کنید.
شما در این نمایه، توانایی دیدن آدرس مطب، روزهای حضور دکتر، نوبت دهی اینترنتی، شماره تلفن مطب، پیج اینستاگرام، تلگرام، رزومه و بیوگرافی دکتر و دیگر کانال‌های ارتباط با کاردرمانی و گفتاردرمانی نوتوان را دارید.
برای مطلع شدن از ساعت کاری، بیوگرافی، هزینه ویزیت، نوبت گرفتن از کاردرمانی و گفتاردرمانی نوتوان با تلفن‌های نوشته‌شده، تماس بگیرید.
کاردرمانی و گفتاردرمانی نوتوان در اینترنت
کاردرمانی و گفتاردرمانی نوتوان در کلیک دکتر کاردرمانی و گفتاردرمانی نوتوان در سرچ دکتر کاردرمانی و گفتاردرمانی نوتوان در دکتر بیگ
موتور جست‌وجوی پجشگی همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger