گفتاردرمانی و کاردرمانی ایرانیان
گفتاردرمانی و کاردرمانی ایرانیان
تگ لاین:
خدمات: ارزیابی و درمان اختلالات نورولوژیک و ارتوپدیک کودکان و بزرگسالان، فلج مغزی، تاخیر حرکتی، ضایعات نخاعی، سکته مغزی، اختلالات ذهنی در کودکان، اختلالات رشدی و حرکتی کودکان و اختلالات یادگیری، تاخیر در رشد گفتار و زبان، اختلالات ناروانی گفتار، لکنت، اختلالات بلع و صوت، مشکلات تلفظی، اختلالات گفتاری ناشی از عقب ماندگی ذهنی، اتیسم، کم شنوایی، سکته مغزی، فلج مغزی، شکاف کام و لب
⚫️ مژگان آل بهبهانی: کاردرمانگر ⚫️ معصومه رستمیان: گفتاردرمانگر ⚫️ 15 سال سابقه فعالیت
آدرس: بوشهر، خیابان مطهری(باغ زهرا)، نبش خیابان بیت المقدس (تالارپارچه)، طبقه دوم، ساختمان آفتاب
شماره تلفن پذیرش: 09370572869
لینک‌ها: اینستاگرام،
اشتراک‌گذاری نمایه
این نقشه، نشانی گفتاردرمانی و کاردرمانی ایرانیان متخصص  در شهر بوشهر است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی گفتاردرمانی و کاردرمانی ایرانیان
ساعت کاری گفتاردرمانی و کاردرمانی ایرانیان
« هفته گذشته
هفته آینده »
گرفتن نوبت دیدار
نوشتن نظر شما
فرستادن کامنت
برای مطلع شدن از ساعت کاری، نوبت گرفتن از، رزومه، هزینه ویزیت گفتاردرمانی و کاردرمانی ایرانیان با تلفن‌های نوشته‌شده، زنگ بزنید.
پیش از مراجعه حضوری با شماره گفته‌شده، زنگ بزنید.
شما در این نمایه، توانایی دیدن نشانی اینستاگرام، آدرس مطب، شماره مطب، نوبت‌گیری اینترنتی، رزومه و بیوگرافی دکتر، کانال تلگرام، روزهای حضور دکتر و دیگر کانال‌های تماس با گفتاردرمانی و کاردرمانی ایرانیان را خواهید داشت.
گفتاردرمانی و کاردرمانی ایرانیان در دیگر وب‌سایت‌ها
گفتاردرمانی و کاردرمانی ایرانیان در کلیک دکتر گفتاردرمانی و کاردرمانی ایرانیان در دکتر ماهر گفتاردرمانی و کاردرمانی ایرانیان در سرچ دکتر
موتور جست‌وجوی پجشگی همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger