گفتاردرمانی و کاردرمانی روشا
گفتاردرمانی و کاردرمانی روشا
آشنایی:
زمینه‌های کاری: کاردرمانی جسمی و ذهنی کودک و بزرگسال در زمینه های(اختلالات تکاملی کودکان مثل اتیسم و بیش فعالی، اختلال یادگیری، تاخیر کلامی)، کاردرمانی یکپارچگی حسی، ادراکی_حرکتی، ذهنی_شناختی، بازی درمانی، گروه درمانی، اتاق تاریک، گفتاردرمانی، لکنت، کاردرمانی در سکته های مغزی و شکستگی ها
⚫️ مسئول فنی کادرمانی: امیر میراحمدی، سودا سرانجام ⚫️ مسئول فنی گفتاردرمانی: فاطمه اسمعیلی ⚫️ مرکز توانبخشی روشا با هدف ارتقاء سطح توانمندی افراد برآن است که با بهره گیری از دانش، تجربه و خرد جمعی و برخورداری از تجهیزات توانبخشی و آموزشی، خدمات خود را در دو حیطه کاردرمانی و گفتاردرمانی به کودکان و بزرگسالان ارائه نماید.
نشانی: تهران، خیابان آزادی، روبروی مترو شادمان، جنب اداره پست، ساختمان پزشکان فجر، پ 340، طبقه 4
شماره تماس پذیرش: 02166062238
شماره تماس پذیرش: 02166099693
شماره تماس پذیرش: 09106646195
پیوندها: اینستاگرام، وب‌گاه، وب‌گاه،
فرستادن به دوستان
این نقشه، آدرس گفتاردرمانی و کاردرمانی روشا متخصص  در شهر تهران است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس گفتاردرمانی و کاردرمانی روشا
ساعت کاری گفتاردرمانی و کاردرمانی روشا
« هفته پیش
هفته پس »
گرفتن نوبت دیدار
نوشتن تجربه شما
ارسال پیام
برای با خبر شدن از نوبت گرفتن از، ساعت کاری، هزینه ویزیت، رزومه گفتاردرمانی و کاردرمانی روشا با شماره‌های گفته‌شده، تماس بگیرید.
خواهش می‌شود پیش از مراجعه حضوری با شماره گفته‌شده، هماهنگی کنید.
در این جا، دسترسی به آدرس تلگرام، شماره مطب، نوبت‌گیری اینترنتی، اینستاگرام، برنامه حضور پزشک، آدرس مطب، رزومه و بیوگرافی پزشک و دیگر راه‌های ارتباط با گفتاردرمانی و کاردرمانی روشا را خواهید داشت.
گفتاردرمانی و کاردرمانی روشا در اینترنت
گفتاردرمانی و کاردرمانی روشا در کلیک دکتر گفتاردرمانی و کاردرمانی روشا در دکتر ماهر گفتاردرمانی و کاردرمانی روشا در دکتر نزدیک
موتور جست‌وجوی پجشگی همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger