شنوایی شناسی و سمعک پژواک
مرکز توانبخشی شنوایی، گفتار و زبان پژواک
شنوایی شناسی و سمعک پژواک
تگ لاین: مرکز توانبخشی شنوایی، گفتار و زبان پژواک
خدمات: غربالگری شنوایی نوزادان، شنوایی سنجی نوزادان، شنوایی سنجی کودکان، شنوایی سنجی بزرگسالان، شنوایی سنجی با سمعک، شنوایی سنجی بدون سمعک، شنوایی سنجی ادیومتری بازی، تست ABR، تست OAE، تست ASSR، تجویز و تنظیم سمعک کودکان، تجویز و تنظیم سمعک بزرگسالان، شنوایی سنجی
((پذیرش با تعیین وقت قبلی می باشد)) ⚫️ مرکز توانبخشی شنوایی، گفتار و زبان پژواک بعنوان یک مرکز خانواده و کودک کم شنوا با مجوز رسمی از سازمان بهزیستی استان تهران در خدمت مراجعین محترم می باشد. ⚫️ مرکز پژواک بخش قابل توجهی از فعالیت ها و همکاری های خود را به مراکز کاشت حلزون کشور اختصاص داده و متخصصین این مرکز در تیم کاشت حلزون بیمارستان لقمان حکیم فعالیت دارند. کودکان کم شنوا با کاشت حلزون از بیمارستان های مختلف کشور در این مرکز پذیرش و تحت دریافت خدمات توانبخشی قرار می گیرند.
نشانی: تهران، خیابان دماوند، ایستگاه بی آر تی سبلان، بلوار اشراقی، کوچه امینی، پلاک 63
شماره تماس نوبت دهی: 02177813477
شماره تماس نوبت دهی: 02144495725
لینک‌ها: مرکز توانبخشی شنوایی گفتار و زبان پژواک، گروه شنوایی پژواک 88، تلگرام، اینستاگرام،
هم‌رسانی با دوستان
این نقشه، آدرس شنوایی شناسی و سمعک پژواک متخصص مرکز توانبخشی شنوایی، گفتار و زبان پژواک در شهر تهران است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس شنوایی شناسی و سمعک پژواک
ساعت کاری شنوایی شناسی و سمعک پژواک
« هفته گذشته
هفته آینده »
دریافت نوبت دیدار
نگاه شما
فرستادن دیدگاه
لطفا قبل از مراجعه حضوری با شماره گفته‌شده، هماهنگی کنید.
در راستای اطلاع از ساعت کاری، بیوگرافی، هزینه ویزیت، نوبت گرفتن از شنوایی شناسی و سمعک پژواک با تلفن‌های گفته‌شده، تماس بگیرید.
شما در این نمایه، توانایی آشنایی با شماره تلفن مطب، روزهای حضور دکتر، آدرس مطب، نوبت‌گیری اینترنتی، اینستاگرام، رزومه و بیوگرافی پزشک، کانال تلگرام و دیگر کانال‌های تماس با شنوایی شناسی و سمعک پژواک را دارید.
مطب‌ها و مرکزهای خوب
شنوایی شناسی و سمعک تهران مرکز تخصصی سنجش شنوایی و سمعک کودک و بزرگسال پژواک ( امام حسین ) شنوایی شناسی و سمعک بیمارستان دی شنوایی شناسی و سمعک ایرلایف مرکز تخصصی سنجش شنوایی و سمعک کودک و بزرگسال پژواک ( قنات کوثر ) مرکز تخصصی سنجش شنوایی و سمعک کودک و بزرگسال پژواک ( رسالت )
مطب‌ها و مرکزهای پیشنهاد شده
دکتر زهرا شادکمالی دکتر فضل الله اکرام نیا دکتر سیمین احتشام کیا دکتر محسن شفیع پور دکتر ناهید مظاهری دکتر نسیم امینی
دامنه‌های دیگر شنوایی شناسی و سمعک پژواک
شنوایی شناسی و سمعک پژواک در کلیک دکتر شنوایی شناسی و سمعک پژواک در دکتر بیگ شنوایی شناسی و سمعک پژواک در دکتر نزدیک
موتور جست‌وجوی پجشگی همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger