کاردرمانی کوشا
کاردرمانی کوشا
آشنایی:
زمینه‌های کاری: کاردرمانی جسمی، کاردرمانی ذهنی، بازی درمانی، موسیقی درمانی، کاردرمانی مبتنی بر پردازشگر هوشمند، مشاوره ویژه فرزند پروری
کاردرمانی کوشا با بیش از یک دهه سابقه درخشان در حوزه توانمندسازی کودکان و نوجوانان و با کادری مجرب این آمادگی را دارد که برای کمک به رفع اشکالات جسمی، ذهنی، درکی، حرکتی، رفتاری و ارتباطی کودکان و نیز تلاش برای به حداقل رساندن مشکلات فرزندان شما، همراه و مشاور شما باشد. همکاران ما در این کلینیک سعی دارند با استفاده از علوم روز توانبخشی و کاردرمانی، گامهای اساسی در راستای توانمندسازی کودکان و نوجوانان بردارند.
آدرس: تهران، خیابان اسدآبادی، (یوسف آباد)، ابتدای خیابان چهارم، پلاک 3
شماره تلفن نوبت دهی: 02188919230
شماره تماس نوبت دهی: 02188953676
پیوندها: وب‌گاه، تلگرام، اینستاگرام،
اشتراک‌گذاری نمایه
این نقشه، نشانی کاردرمانی کوشا متخصص  در شهر تهران است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی کاردرمانی کوشا
ساعت کاری کاردرمانی کوشا
« هفته گذشته
هفته آینده »
درخواست نوبت دیدار
نوشتن تجربه شما
ثبت پیام
خواهش می‌شود قبل از دیدار با شماره تلفن گفته‌شده، تماس بگیرید.
در این برگه، توانایی آشنایی با اینستاگرام، تلگرام، رزومه و بیوگرافی پزشک، آدرس مطب، شماره تلفن مطب، نوبت دهی اینترنتی، برنامه حضور پزشک و دیگر راه‌های ارتباط با کاردرمانی کوشا را دارید.
در راستای آگاه شدن از بیوگرافی، نوبت گرفتن از، ساعت کاری، هزینه ویزیت کاردرمانی کوشا با شماره‌های نوشته‌شده، تماس بگیرید.
مطب‌ها و مرکزهای متمایز
مشاوره ی روانشناسی تخصصی کودک و بزرگسال مرکز گفتار درمانی، کاردرمانی، استروبوسکوپی و‌ نوروفیدبک ولنجک کلینیک توانبخشی مسیحا(هفت حوض) گفتاردرمانی و کاردرمانی چاوان کاردرمانی احکامی کاردرمانی و گفتاردرمانی آریان
مطب‌ها و مرکزهای پیشنهادی
دکتر مهران امینی دکتر انسیه السادات لاجوردی دکتر سید مجید درخشنده شیلا افشاریان دکتر آزیتا شفیقیان دکتر مرتضی رمضانی
کاردرمانی کوشا در دیگر وب‌سایت‌ها
کاردرمانی کوشا در دیجی دکتر کاردرمانی کوشا در دکترفارسی کاردرمانی کوشا در دکتر ماهر
موتور جست‌وجوی پجشگی همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger